Hej Vitsippa65!
Ditt inlägg var inte alls negativt! Hoppas det känns mycket bättre idag! Jag känner igen mig när du beskriver hur orolig man blir när man inte känner några symtom. Jag tycker också att mina symtom försvinner eller minskar från den ena dagen och nästa känner jag dem igen. Men man blir så himla nojig när man inte känner sig gravid, men en del mår ju faktiskt bra genom hela gravidititeten. Skönt för dig att få det kollat till veckan ändå.
Förutom lite ömmande bröst, så har jag har ett illamående som inte är av värsta slaget, men det är inte så kul att gå och må tjuvtjockt från och till. Oftast blir det bättre när jag fått något i mig och när jag fått rapat. Imorse mådde jag jag faktiskt så illa att jag spydde, men det hoppas jag inte blir någon vana. Annars mår jag ganska bra, hunger, men ända matleda och så springer jag och kissar oftare än tidigare.
Min man sa efter veckans ul att nu kunde han tänka sig att vi skulle gå en gång i veckan och göra ultraljud, och jag har inget emot att göra ultraljud fler gånger, men kanske inte en gång i veckan. Är det någon som vet om man bara gör ul (rutinultraljudet) en gång hos MVC?
Vitsippa65 skrev 2009-01-09 11:31:18 följande:
Hej Kim Carol!Ja, jag gjorde ET 12 nov. Det har verkat gå bra för mig hittills, just idag känner jag mig rätt nere. Tycker alla symptom är borta som i ett trollslag (förutom hungern...) och känner egentligen ingenting. Ska göra ett
vul igen på tisdag men just nu är mina förhoppningar låga. Har visserligen inte haft några blödningar eller så men det är ju inte alltid en garanti... Ursäkta mitt negativa svar men det behövde väl komma ut... Hur går det för dig??