• LillaFrun

    Vi som lyckats med insemination :-)

    Jag har absolut inte plussat men tänkte om de som gör det ville lägga in sig här, kanske antal försök och ev behandlingar.
    Känns som det går trögt på den här fronten för en hel del, inkl mig själv, så vi skulle behöva lite hopp.
    Se att det faktiskt funkar
    Hoppas att någon nappar på ide´n och hjälper oss att hålla hoppet uppe
    Givetvis massor grattiskramar till listans framtida medlemmar.

  • Svar på tråden Vi som lyckats med insemination :-)
  • guldplutt

    Fan. Jag som verkligen trodde att det tagit sig denna gången. det kändes så. jag har bara trott det en gång innan, och då stämde det. jag tog ett test imorse som visade negativt. en minut efter det kom mensen. skit också...

  • cassie

    jag gjorde mitt första inseminationsförsök 29 nov i köpenhamn (på nordica) och jag har plussat idag

  • LillaFrun

    Gör en liten uppdatering

    Spirea, DI, danmark, , 1:a försöket, ostimulerat.
    ockra27, 2:a försöket,ostimulerat.
    SisselaM, ostimulerat, 1:a försöket
    Salt, 2:a försöket, stimulerat.
    Mery 26, 1:a försöket, stimulerat.
    Bliglin 37, 5:e försöket, ostimulerat (bebis född).
    Fröken Fräken, DI, 2:a försöket, ostimulerat.
    Guldplutt, 1:a försöket, stimulerat ( make 2005).
    JanuariBaby 2:a försöket ( make).
    Vilda musen 6:e försöket, stimulerat, tvillningar.
    Boomie 1:a försöket, stimulerat.
    Marge75 4:e försöket,stimulerat.
    Lum, 3:e försöket, ostimulerat
    Nora, många försök,
    Beyond Eternity 2:a försöket, stimulerat
    alexia81 ? försöket
    Amazonas 3:e försöket
    Challen, 1:a försökte, stimulerat
    corneliana, DI, 2:a försöket, ostimulerat
    cassie 1:a försöket danmark

  • alexia81

    ja jag har plussat gjorde min första inseminering 30 ocktober och är nu i vecka 9 det är vårat första försök

  • DiamondsandRust

    Hej! Jag var i danmark och inseminerade mig i tisdags, efter att min ÄL var 2 veckor sen!!

    Hur kändes det för er efteråt i magen? Jag tycker det känns som lite molvärk, iomed att det är första gången jag har inseminerat mig så är det juu en hel del man funderar över! Och självklart oroar sig över Så om nån vänlig själv vill hjälpa mig att lindra min oro bara lite så skullöe jag bli glad

    Och Grattis till dig Alexia81

  • Björkenli

    Kunde inte se om den här tråden var aktuell eller inte.  Men om den är- verkar som att många här lyckats relativt snabbt! Men antar att de flesta fort insemination just för att de fanns bra förutsättningar till det. 

    Jag ska snart fylla 40 och har mycket lågt amh, och fick bara 1 äggblåsa trots stimulering så var ingen idé att göra ivf på mig, därför blev det insemination. 

    Var i Danmark i går. För mig skulle chansen vara ca 12%. Liten men håller tummarna.

Svar på tråden Vi som lyckats med insemination :-)