• Sussie1975

2 st olika NAN 1 !!! ???

Såg igår när jag köpte NAN 1 på pkt, inte tetra, att den ena NAN 1 är mer för att hindra allergi och kostar 99:- det andra pkt var vanlig ersättning och kostade 55 :- pkt såg i övrigt likadana ut bara det att det stog på det ena att det var mer för att reducera risken för allergi. Då tog jag såklart det dyra, för man vill ju inte riskera något. Vad har ni?? nån som vet mer om dom olika pkt?

• Svar på tråden 2 st olika NAN 1 !!! ???
  • Jez

Vi kör nan H:A, lillan blev jättehård i magen av den andra och kräktes massor:( Som tur är hade vi flax här på coop extra, dom sålde ut nan H.A för halva priset, så det blev bara 40kr per paket, tror vi köpte 12st hehe inte ens kort datum bara buckliga förpackningar:)

• Sussie1975

Ja min tös kräktes oxå mkt mer med den vanliga Nan 1 och blev hård i magen. Nan H.A är mkt bättre tycker jag!

• Sussie1975

Är det fler som märkt skillnaden med att bajset blir gult med den vanliga vällingen och grönt med H.A ?? varför....?

• lillvilda
    Sussie1975 skrev 2008-09-28 19:52:17 följande:
    Är det fler som märkt skillnaden med att bajset blir gult med den vanliga vällingen och grönt med H.A ?? varför....?
    skumt då bajset brukar ska vara gult eller är jag ute å cyklar... mina har iförsig delammats oxå men de skiter iaf gult.
  • Sussie1975

ja men med den vanliga nan1 så bajsar hon gult, men mde nan1 H.A så blir det grönt! Hm....? har varavat dom vid olika tilfällen och det blir alltid samma... kan det ha med bakteriekulturen iden andra att göra?

• eternitea

Min pojke bajsar också grönt, ibland med inslag av gult... Har dock för mig att han gjorde det med vanlig Nan också

• DaCiss

Vår lille bajsar också grönt då han får Nan HA. Undrar lite varför men tror inte det spelar så stor roll. Hörde något om att grönt bajs skulle vara galla men vet inte om det stämmer.

Han mår då bra och växer på bra så

• Nosen1

på vilket sätt minskas allergirisken?

• Jez

Vår lilla bajsar gulgrönt av nan HA..Har hört att grönt bajs är tecken på infektion men det tror jag inte på då hon mår bra annars, och det är ju uppenbarligen fler bäbar som bajsar grönt av nan..

• Sussie1975

Nu har jag bytt till vanlig nan 2. bajset är gult direkt, innan av nan1 ha så var det grönt!

• tinani

Min dotter bajsar också grönt med inslag av gult i. Äpple Hon äter Nan HA.Vad skönt att hon inte är ensam om det! 

• Viccy88

Bajset blir grönt pga bifidus som ha innehåller, helt normalt.

Svar på tråden 2 st olika NAN 1 !!! ???