• Roisin Dubh

Vilken svensk kändis gillar du mest?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-18 12:16
    Omröstningsalternativen är bara som uppvärmare. Det är svaren i tråden som är intressanta så nyttja gärna "annat" om ingen av dessa passar.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken svensk kändis gillar du mest?
  • Fruen fra Norge
    ludenben skrev 2008-09-21 20:51:40 följande:
    du har inte missat nåt, njut av den förra Ja det önskar man allt, eller att man är den man är och han var hetero istället
    Ja, även bättre. Hmmm, skulle maken gilla det då tro?
    Troligen inte.

Jaja, ögongodis är inte fel
  • ludenben

Nä du har rätt, mannen skulle inte uppskatta det alls haha men som sagt, ögongodis får man ha

Fruen fra Norge skrev 2008-09-21 20:53:35 följande:
    Ja, även bättre. Hmmm, skulle maken gilla det då tro?Troligen inte.Jaja, ögongodis är inte fel
  • Fruen fra Norge

Kan vi nu då konkludera med att Peter Jöbäck är det finaste Sverige har att bjuda på?

• Spegellandet

Magnus Carlsson från Weeping Willows

• lilltossan

Peter Jöback?? Nä, Håkan är det självklara valet!

• Spegellandet

Peter Jöback är lite som Hötorgskonst. På hälften av tavlorna är det gråtande pojkar och det kunde kanske vara ett intressant motiv, men inte när de suttit i vartannat hus på 70-talet.

Den som förstår vad jag menar vinner en färgradio.

• Judda

Robyn! Grym musik, fantastisk begåvning, vettig kvinna med fötterna på jorden!

Man kan inte alltid välja hur man har det, men man kan alltid välja hur man tar det
  • firewalkwithme
    Spegellandet skrev 2008-09-29 22:03:53 följande:
    Peter Jöback är lite som Hötorgskonst. På hälften av tavlorna är det gråtande pojkar och det kunde kanske vara ett intressant motiv, men inte när de suttit i vartannat hus på 70-talet.Den som förstår vad jag menar vinner en färgradio.
    Jag fattar precis!!
  • Melvinkatt

Annan: Tilde de Paula eby

• Rosebud

Inom sitt yrke är det dokumentärfilmaren Tom Alandh. Han lyckades underhålla även med en film om Elitloppet, trots att jag inte alls är intresserad av travsport.

Svar på tråden Vilken svensk kändis gillar du mest?