• Sötnosmamma

HERBALIFE!! Se hit ni som anväder/har använt, vill veta hur det funkade för er!!

Som rubriken lyder, hur funkade Herbalife för er, hur mycket behövde ni äta, hur länge höll ni på, är man hungrig emellan shakerna?? Ja berätta allt som är värt att veta!!

ღ Mamma till Anton 06 & Emil 08, mina sötnosar!!! ღ
  • Svar på tråden HERBALIFE!! Se hit ni som anväder/har använt, vill veta hur det funkade för er!!
  • Ångan

Jag testade i en månad. Gick ner kanske 5kg.
    Känns dock kanske som om jag hade gått ner dom kilona ändå pga av svälten
    Höll på att hungra ihjä helt enkelt.
    Det finns ingen genväg till att gå ner i vikt, bara att acceptera detta.
    När du börjar med dessa pupver, tabletter, bars osv osv, så rekomenderas du även äta lite frukt, du ska ut och mationera, inte äta nå snacks i huvudtaget osv osv osv.
    Ett tips är att tänka lite mer på vad du äter och ut och rör på dig. Kan garanterat dig samma resultat, fast utan den hemska svälten
    Kan lova dig att mellan lunch och middag så blir man i stort sett ett monster pga hungern. Jag och sambon gick och bet ihop varje dag i stort sett. Men insåg till slut att vi kan fixa detta bättre på egen hand.
    Finns för övrigt forskning/studier som visat på dödliga leverskador.

/Crille, som slutade för att jag inte ville svälta ihjäl.

• Sötnosmamma

Ångan: men hur mycket var du van att äta innan du började med kuren??....

• hewi81

För mig har det funkat klockrent och som bonus så har min mage inte haft ont en enda gång jag ätit herbalife (har annars alltid ont och har haft så sedan jag var liten), jag har inte heller varit hungrig mellan målen och om jag varit sugen så har en frukt räckt.

Jag kan aldrig äta frukost på mornarna, men en shake är inga problem och då får jag ju igång ämnesomsättningen.
    Men jag antar att det är olika för alla.
    Självklart har vi också ätit nyttigt då vi ätit de rikiga målen, så man måste ju sköta sig ändå

• Sötnosmamma

PUFF PUFF fler som vill berätta???

• Ångan

Har aldrig varit en storätare faktiskt.
    Känns dock fel att få äta lika lite som henne som sålde, som är 30cm kortare och 40kg lättare. Klart som fasiken hon kanske kände sig mätt. Eller ja, jag fick en liten skopa protein extra som inte hon tog...mums
    Enligt säljarens man så har hon haft ganska många kunder, dock slutar de flesta inom ett halvår.

• Sötnosmamma

Ångan: Nej då är det ju inte så konstigt om man är hungrig!!

Hur mycket kostade det för er varje månad???...........

• Ångan

Hmm, inte säker. TROR det kostade ca 1000kr i månaden med bars och pulver. Dock vet jag att priserna har höjts sedan dess.

Som sagt, du kommer uppnå samma resultat genom att äta nyttigare och motionera. Dessa två kräver ju även Herbalife för att deras produkter ska ge rätt resultat.
    Jag slutade som sagt med Herbalife, men fortsatte att motionera och äta lite nyttigare och fortsatte att gå ner i vikt.
    Kan väl även tillägga att jag var tröttare och segare än någonsin under tiden jag åt HL. Fanns verkligen ingen ork att motionera tyvärr. Jag behövde verkligen en riktig frukost och en lite lättare lunch för att kunna känna mig som en människa. När jag började äta "vanlig kost" igen så fick jag tillbaka orken och kom då igång med konditionsträningen osv.
    Som sagt, för er som är lite mindre på alla ledder är det där med herbalife kanske lättare. Men det är inget jag skulle vilja rekomendera till någon, defenetivt inte efter det man läst om leverskadorna. Man kan ju iaf få dö lycklig med lite gott i magen

• fatsoo

Hej, Har ätit HL. passade mig bra då jag var för lat för att laga mat och inte tycker om grönsaker. De sista kilona gick inte bort hur jag än gjorde. Bytte till LCHF. Och nu har jag gått ner 2 kilo på en vecka. kändes som kroppen blev imun mot HL tillslut. men jag var nöjd och pigg när jag åt.Fast int mätt, men godissugen

• Sötnosmamma
                                  PUFF PUFF FLER SOM VILL BERÄTTA!!??
  • Sötnosmamma
                                            PUFF, INGEN???????????
  • Theresronnstedt

jag funderar på att prova detta då jag har varit på en behovannalys i går men vet inte om ja vågar chansa de är mycket pengar.

• Diana24

Jag hade använt den och den funkade utmärkt. På 1,5 månad gick jag verkligen massa ner i vikt. Jag fick hälsan på köpet och ändå kunde jag unna mig goda saker på dagarna. Det lönade sig i längden eftersom man byter ut 2 måltider under dagen och blir inte sugen på ett och annat hela tiden. Man slipper stå och laga hela tiden mat.
    Vill du beställa den så kan du göra dig via mig. Mejla mig herbalifesdistributor24@gmail.com
    Hälsningar,
    Anna

• iphonecracker

Man är en idiot om man köper Herbalife haha.

Sånt överpris att det är inte sant, detta påstår dem beror på att deras produkter b.la. ger "cellnäring" {#emotions_dlg.djavulsk}.

Nä, det finns bättre sätt att gå ner i vikt än att svälta sig med skitpulver, riktig mat är ALLTID bäst, men visst, kan förstå att man kör Herbalife om man är en slö jävel som inte orkar röra på sig och äta lite nyttigare.
    Men som sagt, går man ner 10kg på 1 månad med deras produkter så kan man nästan räkna med att gå upp dessa kilon snabbt när man slutar med dem, bättre att lära sig lite om riktig kost istället.

Att Herbalife blivit så sjukt framgångsrika beror nog på att deras försäljare är fullständigt hjärntvättade och tror på riktigt det är någon sorts revolutionerande produkt.

Deras försäljares möten kan förövrigt nästan beskrivas som sekt liknande, en person berättar hur mycket denne sålt - sen jublar alla Skrattande

Nädu, Herbalife = sämst :D

Svar på tråden HERBALIFE!! Se hit ni som anväder/har använt, vill veta hur det funkade för er!!