• Freja

Björklingemammor!!!

Finns det några mammor som bor i björklinge/Bälinge eller runtomkring här som vill träffas och fika lite??

(detta är en tråd för oss latmaskar som inte orkar ta oss in till stan för att fika med alla er därinne :) )

• Svar på tråden Björklingemammor!!!
  • Lilla skruttis

Hej! jag bor i rippebo utanför björklinge och har en son på 11 månader, hur gammal/gamla är ditt/dina barn? Håller med om att det skulle vara kul att lära känna andra mammalediga på närmare håll och slippa åka in till stan hela tiden.... Bra initiativ!!

• Freja

hej hej!! är det du som jag har pratat lite med på babyrytmiken??
    min dotter heter nelly...:)

• Lilla skruttis

Men hej! Ja det stämmer! Vad kul att det var du, världen är bra liten.... Vi får se till att träffas och fika du och jag, vore kul! Ska du på babyrytmiken idag? Får se hur vi gör, beror lite på hur länge lillen sover... annars tänkte vi i alla fall försöka pallra oss iväg på måndag morgon...

• Freja

hej hej! nej vi ska inte dit idag, nelly har vart lite dålig så vi hoppar över det idag.
    ja visst är världen liten...Ja men det vore kul med en fika nån dag.

• Lilla skruttis

Tvåbarnsmamman08: Vi kom inte heller iväg igår men tänkte nu äntligen komma iväg på måndag och testa på det, ska ni dit då? Kan ju vara kul med nån man känner igen.. Här kommer min mailadress så kan vi kanske växla telefonnummer och höras av.
    eriksson.lill@yahoo.se

• Freja

Jo vi ska nog gå dit på måndag, det brukar vi ju göra. Om nån inte blir sjuk förståss. nej det är inte så kul och gå dit och inte känna nån...

har du msn förresten? lägger till dig ifall att ialafall...

min adress är: johanna-svensson@hotmail.com

Svar på tråden Björklingemammor!!!