• Danny 07

bebisen e jätte sjuk ok med en promenad?

min bebis e bara 2 månader hon är jätte förkyld, men nu har vi suttit inne två dgr (bortsett från ett snabb besök till apoteket) och jag börjar tröttna, vill röra på mig. Är det ok om jag tar en promenad imorgon??

• Svar på tråden bebisen e jätte sjuk ok med en promenad?
  • Morbid Mistress

Frisk luft är inte farligt

Finns gud slår hon sig för pannan över människans dumhet
  • Twiist3d

Vissa säger att det är bra om bebisen får frisk luft men bara att den är varmt klädd!

Jag skulle gått ut och gått, men sett till att min tjej haft ordentligt med kläder och så, eftersom det börjar bli kallare nu.

Sen så är det upp till var och en om man vill "riskera" gå ut. Men jag skulle som sagt gått ut iallafall :)

• grodanboll85

frisk luft är de bästa men har varma kläder på henne om man sitter inne så går baciluskerna bara i rundgång alltid bra med friskluft så gå ut på en promenad imorn du

• Freiya

jaa gå ut och gå med er! se bara till att hon har gott om kläder på sej och att det inte drar på henne.

• Emeeeelie

Min son var förkyld för några veckor sedan. Tog på honom lite mer kläder än vanligt och gick ut. Han kunde andas så mycket bättre ute än inne. Sedan gick förkyldeningen över på 3 dagar.

Krya på er!

• Danny 07

ÅÅå tack allihopa.. då ska jag packa ihop oss snart och vädra hemmet under tiden som jag e ute och går! Tack!

Svar på tråden bebisen e jätte sjuk ok med en promenad?