Ung mamma- Södertälje???
Hej!
Är 21 år och har en dotter på 6månader! Bor för tillfället i Skåne men väntar bostad i Södertlje, skulle varit kul att ha kontakt med nån yngre mamma därifrån, eftersom jag inte känner nån där!! Finns nån??
Hej!
Är 21 år och har en dotter på 6månader! Bor för tillfället i Skåne men väntar bostad i Södertlje, skulle varit kul att ha kontakt med nån yngre mamma därifrån, eftersom jag inte känner nån där!! Finns nån??
Jag är inte särskilt ung (36). Men välkommen till stan!
Tack tack =),
Jag bor inte i södertälje men inte långt därifrån, Tullinge. Kan ta en promenad eller något om du vill se dig omkring. Är 20 år och har en son, Alfons 9 månader. :)
jag är 22 bor i södertälje, väntar dock barn i börjam av okt =)
Jag bor i Södertälje och Välkommen
Jag har en dotter på 3år och 3 månader och en liten killen på 4 veckor i morgon Söndag född 14/8
Jga är 23år
jag är 23 år,bor i södertälje med 2 barn,3 åring och 15 mån...tar gärna en promenad eller fika
Skulle man kunna hitta på något i morgon ni som kan??
jag är oxå från södertälje...20 år med dotter på 1,5 år och bebis i magen...
Oj sist jag var inne på denna tråden var det bara en som skrivit så jag har missat er andra, kul att så många skrivit=)
Hallå! Jag är 21 år som dig, och har en dotter på 10 månader. Jag känner inte heller någon i Södertälje fast jag bott här i 1,5år.. När hade ni tänkt flytta?
Hej:)
jag heter Nicole och gravid i vecka 31 :)
Jag är 18 år och ganska nyinflyttad till Södertälje sen november men jag känner inte någon:/
alla mina vänner och gravida vänner bori stockholm/nacka och det blir ju väldigt långt att åka.
Undrar därför om det finns några unga mammor/gravida här i södertälje som har lust att umgås?
kram!:)
Gammal tråd men vi kan försöka återuppliva den! :)
Jag är 20 år och har två barn(3 och 1 år gamla) väntar ett tredje barn med BF i början av september. I augusti börjar stora barnet på förskola och jag kommer sen att vara hemma med dom två små.
FInns det fler i Södetälje som vill hitta på saker på dagarna? Är så dåligt med öppna förskolor här tycker jag!
Jag är 21 år och också från södertälje, känner typ ingen här :(
Har en dotter som precis har fyllt 1 år, sen har vi en liten lillebror i magen som kommer komma ungefär 12 december!