• familjen Karleskans

Ung mamma- Södertälje???

Hej!
    Är 21 år och har en dotter på 6månader! Bor för tillfället i Skåne men väntar bostad i Södertlje, skulle varit kul att ha kontakt med nån yngre mamma därifrån, eftersom jag inte känner nån där!! Finns nån??

• Svar på tråden Ung mamma- Södertälje???
  • Fille Fjonkan

Jag är inte särskilt ung (36). Men välkommen till stan!

/ Fille med Kisen -03, Tösen -05 & Pysen -07
  • familjen Karleskans

Tack tack =),

• Biggarå

Jag bor inte i södertälje men inte långt därifrån, Tullinge. Kan ta en promenad eller något om du vill se dig omkring. Är 20 år och har en son, Alfons 9 månader. :)

• SandramedS

jag är 22 bor i södertälje, väntar dock barn i börjam av okt =)

• Carinamamma84

Jag bor i Södertälje och Välkommen
    Jag har en dotter på 3år och 3 månader och en liten killen på 4 veckor i morgon Söndag född 14/8
    Jga är 23år

• jasse05

jag är 23 år,bor i södertälje med 2 barn,3 åring och 15 mån...tar gärna en promenad eller fika

• Carinamamma84

Skulle man kunna hitta på något i morgon ni som kan??

• millan87

jag är oxå från södertälje...20 år med dotter på 1,5 år och bebis i magen...

• familjen Karleskans

Oj sist jag var inne på denna tråden var det bara en som skrivit så jag har missat er andra, kul att så många skrivit=)

• Carinamamma84
    Svar på #9
    Hejsan!
    Många från södertälje
    Vad har du för dig på dagarna??
  • AoT

Hallå! Jag är 21 år som dig, och har en dotter på 10 månader. Jag känner inte heller någon i Södertälje fast jag bott här i 1,5år.. När hade ni tänkt flytta?

• Nicole 800

Hej:)
     jag heter Nicole och gravid i vecka 31 :)
     Jag är 18 år och ganska nyinflyttad till Södertälje sen november men jag känner inte någon:/
    alla mina vänner och gravida vänner bori  stockholm/nacka och det blir ju väldigt långt att åka.
    Undrar därför om det finns några unga mammor/gravida här i södertälje som har lust att umgås?
    kram!:) 

• Luullis

Gammal tråd men vi kan försöka återuppliva den! :)

Jag är 20 år och har två barn(3 och 1 år gamla) väntar ett tredje barn med BF i början av september. I augusti börjar stora barnet på förskola och jag kommer sen att vara hemma med dom två små.

FInns det fler i Södetälje som vill hitta på saker på dagarna? Är så dåligt med öppna förskolor här tycker jag!

• Hankii

Jag är 21 år och också från södertälje, känner typ ingen här :( 
    Har en dotter som precis har fyllt 1 år, sen har vi en liten lillebror i magen som kommer komma ungefär 12 december! 

Svar på tråden Ung mamma- Södertälje???