• PLRMamma

Finns det någon i Örebrolän??

Hejsan.

Jag undrar om det finns unga mammor i Örebrolän som har barn eller väntar barn..Vore skoj att träffa några här på FL.

Själv är jag 21år bor i Askersund. har en son på 10månader..
    Finns det flera??

• Svar på tråden Finns det någon i Örebrolän??
  • Ung Mor

hej! Här är det en som bor strax utanför örebro med tre småbarn.

• MammaJensen83

Hejsan!

Jag är 25 och bor i Örebro...men bodde i A-sund när sonen föddes och har bott där i 10 år.

Är jag för gammal?

Ung Mor hur gammla är dina barn?

• zmeu

Jag fyllde 20 för en månad sen och har en dotter som är snart fyra månader :)

• MammaJensen83

Jag har en son är 3,5 år.

• sussie89

Är 19 år och  har en dotter på snart 8 månader
    Bori Karlskoga

~~Älskar min Stefan och vår Linnéa!~~
  • VeeKa

Jag har 2 söner. En på 3 år och en på 7 månader. Bor i garphyttan ca 1.5 mil från örebro... Är själv 20 år.

• Ari Gold

Jag är skitgammal nuförtiden...man blir ju det med åren liksom *S*.

Men jag vill tipsa om unga mammor för er som är riktigt unga, det är en träffpunkt för unga föräldrar. Har för mig att det inns kvar åtminsotne...

Själv är jag hela 28, har tre söner på 8, 5, och 2 år. Bor i Lillån.

• Enniie

Ja, jag gick där när jag väntande älsta sonen. Men nu med andra så går jag inte då jag tycker att folket där har blitt drygare.

Da Mutt skrev 2008-10-08 08:43:00 följande:

Jag är skitgammal nuförtiden...man blir ju det med åren liksom *S*.Men jag vill tipsa om unga mammor för er som är riktigt unga, det är en träffpunkt för unga föräldrar. Har för mig att det inns kvar åtminsotne...Själv är jag hela 28, har tre söner på 8, 5, och 2 år. Bor i Lillån.
  • IHateYourFace

Da Mutt skrev 2008-10-08 08:43:00 följande:

Jag är skitgammal nuförtiden...man blir ju det med åren liksom *S*.Men jag vill tipsa om unga mammor för er som är riktigt unga, det är en träffpunkt för unga föräldrar. Har för mig att det inns kvar åtminsotne...Själv är jag hela 28, har tre söner på 8, 5, och 2 år. Bor i Lillån.
    Japp. Unga mammor OCH pappor heter de nuförtiden
  • Ari Gold

Jaja...whatever... de bytte namnet redan på min tid... pga att min dåvarande sambo Herr Radikalfeminist protesterade. Men det bli så långt att säga. Unga Föräldrar vore väl en smidigare rubrik kanske...

• IHateYourFace

Da Mutt skrev 2008-10-08 22:23:41 följande:

Jaja...whatever... de bytte namnet redan på min tid... pga att min dåvarande sambo Herr Radikalfeminist protesterade. Men det bli så långt att säga. Unga Föräldrar vore väl en smidigare rubrik kanske...
    Haha.. "Herr Radikalfeminist"
    ja visst vore de... vi säger bara "unga" kort & gott.
  • Enniie

Ja, numera säger man UMP om man pratar om unga mammaor OCH pappor. Men ja säger bara unga mammor... :P Ytterst sällan man får se karlar där liksom...

• MammaJensen83

Vad är det för något? UMP?

• Enniie

Unga mammor och pappor som finns här i Örebro. En mötesplats under graviditeten och efter för unga föräldrar helt enkelt. Jätte bra människor som jobbar där.

Gabrielsmamma skrev 2008-10-14 09:16:10 följande:
    Vad är det för något? UMP?
  • Carro777

jag är 19 och snart 2 barns mamma.. bor i askersund.

• tainajohanna

Jag är 24år, har två flickor 6½år och 2år. Bor i Örebro.

Var ligger den UMP??

• IHateYourFace
    tainajohanna skrev 2008-10-18 19:12:22 följande:
    Jag är 24år, har två flickor 6½år och 2år. Bor i Örebro.Var ligger den UMP??
    Fabriksgatan 5. Men de är mest för de med små barn.
  • Enniie

Ja, över 3 så är man typ inte längre välkommen där, för respekt för dem yngre barnen (?!) jag har jue dock 2, varav en som är 8 mån, så jag får jue komma dit, men helst utan den älsta..

Men ibland åker man förbi och säger hej...

Det ligger lite fel, för det är jue inte direkt skyltat med UMP. Men det finns en port typ på andra sidan gatan där knuffen ligger, vid busshållsplatserna. Bara att leta... =)

Svar på tråden Finns det någon i Örebrolän??