• Alicia09

NY GAMMAL

Hej,

har också gjort en äggdonationsbeh. i St.Petersburg den 6/8(3:e försöket) och har även gjort 3försök på Huddinge i Stockholm.
    Testade positivt den 18/8 men har inte gjort någon ultraljudsundersökning än så vågar knappt glädja mig åt det efter 5misslyckande.

Har tid hos gynekologen den 3/9 så hoppas att den här gången att det håller i sig! De har satt in 2st frysta ägg.

Ha det bra tejer!

• Svar på tråden NY GAMMAL
  • Alicia09
    Svar på #1
    Hej

tack för ditt svar! I vilken fas är du?
  • SIN74

Oj, nej jag blir bara glad när jag läser att någon plussat efter hjälp av något slag. Har själv två barn med hjälp av IVF. Så jag är inte i någon fas.

• solstickan41

Här är en till som håller tummarna
    Har du varit gravid förut vid dina tidigare ÄD-försök?
    Själv ska jag till Riga och göra mitt första ÄD försök nästa vecka..

• Alicia09
    Svar på #4
    Önskar dig lycka till!!

Av dessa 6gånger så har jag varit gravid 3gånger(med den här gången) men dessa 2 slutade i missfall efter ca 10dagar och alltid samma dag efter graviditetstestat börjar elendet!

Nu har det gått ca 21dag efter insättningen och idag när jag vaknade såg jag blod(slemmigt) på pappret efter när jag hade kissat(ursäkta om det låter äckligt), så idag fick jag börja med injektioner(prgynon,prosteron) i rumpan och fick stanna hemma och ta det lungt. Blöder inget mer så får se hur det slutar?...
    Har du gjort någon annan beh. ex.provrösbefrukning?
    Ha det bra!
  • solstickan41

Bra att du vilar och tar sprutan.. läste om någon annan som började blöda men det gick över.. hoppas att det ordnar sig.. usch förstår om du blir nojjig. Tydligen kan det vara vanligt med blödningar vid Äd har jag märkt enligt tidigare trådar där gravida skrivit om sina erfarenheter.

Jag har varit spontangravid tidigare men fått utomkveds. Har gjort 4 ivf och 3 FET. Står i adoptionskö men där är det så lång tid.. suck.. testar ÄD så länge.

Svar på tråden NY GAMMAL