• frollen

unga mammor i stan?

hej hej,

jag heter freja och har en dotter (född 24 april -08). vi bor i stan, södermalm mer exakt, och vill hitta fler i min ålder i samma område..

skulle vara kul att kunna ses utan att behöva planera och ha sig. bara slänga iväg ett sms och sen ses.

så.. nån mer som bor i stan med barn?

• Svar på tråden unga mammor i stan?
  • tina1986

Hej!
    jag heter Tina och har en 3 månaders dotter som heter Tindra. Jag bor inte i stan men har ca 15 min till centralen med t-banan..
    Jag har ganska så nyligen flyttat till sumpan och känner inte så många här.. skulle va kul att lära känna någon annan som också har barn..
    // Tina

• frollen

hej hej! ..så ingen i stan alltså? hum.. synd :/ men men.. hej hej tina, allt bra med dig? :) jag bodde i sumpan för ett år sen! :D.. plus att jag har bott både i duvbo, rissne och centrala sumpan som barn. mysiga områden!

• tina1986

Hej :) Joda det det är bara bra lite trött.. kom nyss hem från dop/vigsel i köping.. själv då?
    aha okeej :) aa verkligen :) Vi bor i rissne :) ska du göra något roligt i helgen?

• vickanÖ

heej, jag heter viktoria och bor på östermalm,och de tar mig 4 min till city ;)
    allt bra med er?

• vickanÖ

va bra =)
    jo med mig är de bara bra, va på BVC med lillen och allt såg fint ut ;)
    hur gammal är din lilla?

• tina1986

okeej va bra :) okeej va skönt :) själv ska jag dit på fredag med Tindra, Hoppas att allt ser bra ut då :)
    Tindra är snart 4 månader gammal :) Har svårt att fatta det kändes som hon nyss föddes.. Tiden går så sjukt fort :P
    Hur gammal är din bebis?

• thebaby

Hej, heter Josefina och har en dotter som precis blev 7 månader i lördags, bor i gullmarsplan-årsta så nära till södermalm, bara 5 min! :) leter också folk som har barn runt min dotters ålder.. ?

• corrob

"hoppar in här" bor i jakobsberg, 20min ti stan. skulle gärna ses :D

• AnnaT

Hej jag har en son som är född den 19 april 08
    vi har precis flyttat från stan men bor bara tio min med t-bana från skanstull

• Malin O Tuva

Jag har en Tuva snart 3år och en Ida snart 9mån... själv e jag 24 och vi bor i Bromma...

Svar på tråden unga mammor i stan?