• S med 2

Vad gjorde DU innan du satte dig här? (det finns ju en tråd om våra män)

Som sagt så finns det ju entråd om vad våra män gör just nu, men vad gör/ska eller har "vi" gjort?

• Svar på tråden Vad gjorde DU innan du satte dig här? (det finns ju en tråd om våra män)
  • Hallonsmurf

Pratade med mamma i telefon och planerade vårat bröllop...

• S med 2

Klädde på en dotter och tog en kopp kaffe.

• juliaj84

kom nyss up ur tvättstugan, gav sonen välling och så satte jag mig här

• bigbelly

åt frukost med barnen
    diskade
    va ute med hunden och barnen
    hämtade tidningarna och satte mig här

• Karisma

monterade ihop en leksaksspis till min son...han blev så glad, han har lagat mat hela morgonen..kramk.

• Mia m Rasmus

Släppte in snickaren samt åt frukost

• Mayjel

Lite nytta. Handlade vindruvor till mamma och lite gott till mig. Skönt att man hann tillbaka innan regnet kom. 

• Mayjel

Felt tråd ju. Var är den andra med samma namn? Är mycket längre än denna. 

• Anonym (Wtf)
    Mayjel skrev 2024-11-18 20:32:45 följande:

Felt tråd ju. Var är den andra med samma namn? Är mycket längre än denna. 

Fel tråd? Ja med tanke på att ingen skrivit i den på 20 år så undrar man ju hur du bar dig åt att hitta den?
  • Mayjel
    Anonym (Wtf) skrev 2024-11-18 20:36:39 följande:
    Fel tråd? Ja med tanke på att ingen skrivit i den på 20 år så undrar man ju hur du bar dig åt att hitta den?
    Jag sökte på trådens titel vilken är mer eller mindre identisk med den andra tråden. Inget märkvärdigt med det utan fullt logiskt. Lägg ner din spydiga attityd därav.
  • Nandez
    Mayjel skrev 2024-11-18 20:41:44 följande:
    Jag sökte på trådens titel vilken är mer eller mindre identisk med den andra tråden. Inget märkvärdigt med det utan fullt logiskt. Lägg ner din spydiga attityd därav.
    Den tråden ligger i kategorin SandlådanGlad
  • Mayjel
    Nandez skrev 2024-11-18 20:50:19 följande:
    Den tråden ligger i kategorin SandlådanGlad
    Ok, jag är inte så noga med att kolla kategorier och sånt. Såg bara de första raderna när jag sökte på tråden och hade lite väl bråttom kanske Glad
  • Nandez
    Mayjel skrev 2024-11-18 20:55:58 följande:
    Ok, jag är inte så noga med att kolla kategorier och sånt. Såg bara de första raderna när jag sökte på tråden och hade lite väl bråttom kanske Glad
    Lätt häntGlad
Svar på tråden Vad gjorde DU innan du satte dig här? (det finns ju en tråd om våra män)