• InteVetJag

Vad tycker ni om den här bloggarens åsikt?

Hittade en blogg thelostworld.blogg.se/
    Där bloggaren har en sjuk syn om oss ungaföräldrar!
    Här han ni inlägget jag intre riktigt gillar!

Ja det verakar vara det ända unga tjejer lyckas med att bli nu för tiden. Eller ja, arbetarklassens unga flickor rättare sagt.
    En medelklass tjej som blir på smällen springer genast och gör en abort och håller käften om det, eller berättar för sin mamma och får lite stöd.
    Men de här små arbetarklass ungarna gör tydligen allt för uppmärksamhet. Fast det är ju så arbetarklassen gör.
    Dumma korkade människor, eller ungar!
    Ska man skaffa barn så kan man väl i alla fall ha fyllt 20?
    Barn är vidriga, jag hatar barn, dom är parasiter. Jag vill inte ta i dom och dom får fan inte röra mig.
    Jag blir äcklad av gravida och jag hatar barnvagnar!
    Det blir en annan sak med mig och min unge, den ska inte bli uppfostrad som er andra nötter.

• Svar på tråden Vad tycker ni om den här bloggarens åsikt?
  • hannahlilla

Äh, alla får väl ha sina åsikter. Inlägget är väl säkert bara för att provocera, blir ingen provocerad så lägger såna där bloggare ner med sina försök. Ska man diskutera med en sådan människa ska man nog alltid hålla sig till en nivå över den som skrivit ett sådant inlägg, är man mer mogen och sansad har "provoceraren" inget speciellt att komma med helt enkelt.

För ärligt, när andra skriver att hon är dum i huvudet så är väl det inte särskilt mycket bättre?

• monsken87

hmm..vissa grejjer tyckte jag ändå att stämde..hon kunde ha formulerat det annorlunda men vet inte hur gammal hon är..

men erkän det finns allt för många tonårsmammor som lever på soc,som inte tar hand om sitt barn utan låter mamma och pappa ta hand om barnet, ocj pappan till barnet vägrar ta ansvar pga att hans liv skulle bli förstört..det ÄR ju sant..

hon kanske inte var så duktig på att formulera sig..och hon verkar vilja ha uppmärksammhet..men ni slänger ju bensin på elden när ni blir arga och tar åt er..

tänk istället "haha ja sån är dock inte jag" och var stolta över att ni inte är en av dom där mammorna som inte bryr sig,som skaffade barn bara för att dom är söta men förstog inte vilket jobb det innebär..

• LadyB

skit i henne...vissa vill ju bara sänka andra för att höja sig själva...läs vad hon skriver,skratta lite o lägg det bakom er. Vem är hon för att såra oss?? hon vet inte ett skit.

• Emelisch

Ja egentligen är det ju inget att ta åt sig för, men jag blir irriterad när folk pratar om sånt som inte vet och inte har nå aning om, äldre mammor och pappor kan vara precis likadana dom,

• LadyB

nej men visst...hon vet inte ett skit,hon vet ju inte ens hur man använder sin hjärna evrkar det ju som!!! hon är skit,ingen,så skit i henne.

• Lucky86

Äh, de e väl inget att bry sej om! Hon vill ja bara ha uppmärksamhet.. stackars sate att försöka få det på de sättet..

• LadyB
    Lucky86 skrev 2008-07-22 16:23:54 följande:
    Äh, de e väl inget att bry sej om! Hon vill ja bara ha uppmärksamhet.. stackars sate att försöka få det på de sättet..
    menar det...
  • SomeOone

Ja visst
    Hon verkar bara vilja ha uppmärksamhet .
    Tror nog inte att hon blivit så mogen än !

• SomeOone
    Emelisch skrev 2008-07-22 16:15:11 följande:
    Ja egentligen är det ju inget att ta åt sig för, men jag blir irriterad när folk pratar om sånt som inte vet och inte har nå aning om, äldre mammor och pappor kan vara precis likadana dom,
    That´s true Men jag tror nog att hon bara tycker att hon lyckats med att nervärdera oss unga föräldrar ifll man tar åt sig mer
  • LadyB
    SomeOone skrev 2008-07-22 16:35:49 följande:
    That´s true Men jag tror nog att hon bara tycker att hon lyckats med att nervärdera oss unga föräldrar ifll man tar åt sig mer
    skit i henne...hon vet ju inte ens hur man använder hjärnan så varför ens bry sig??
  • thatisgreat
    monsken87 skrev 2008-07-22 07:02:16 följande:
    men erkän det finns allt för många tonårsmammor som lever på soc,som inte tar hand om sitt barn utan låter mamma och pappa ta hand om barnet, ocj pappan till barnet vägrar ta ansvar pga att hans liv skulle bli förstört..det ÄR ju sant..
    jag anser nog att det är lika många vuxna som "unga föräldrar" som lever på soc. och pappan vägrar ta ansvar.
  • m00nfl0wer

Töntigt. Hon har säkert det svårt hemma och måste hitta på något att hata så att hon inte hatar sitt eget liv så jävla mycket.

• jerseyko

Är ju inte ens värt att kommentera, hoppas hon läser sitt inlägg när hissen gått ända upp Flört

• Carinamamma84

Ja ja jag skiter i vad andra tycker och tänker men i vissa fall har han ju RÄTT äntligen hittar man en människa som pratar lite vätt
    Att göra abort är det fulaste man kan göra använda kondom är bättre nu förtiden är det många unga som bara ligger med vem som hällst och blir med barn och gör abort!!

Jag var 19år när jag födde min dotter jag var en av dom som låg med en kille jag inte kännde och blev gravid.
    Men jag behöll barnet fast jag bokade 3 ggr abort men jag behöll henne
    Nu är jag mamma nr2
    Jag och sambon är lyckliga ja inte pappa till dottern men till sonen
    Sonen föddes via planerad snitt på grund av att han var en jätte kille haha 14/8

• AlwaysOnMyMind
    Svar på #20
    Har du blogg.se ?? Isåfall kan du lösenordsskydda bloggen så endast dem du lämnar lösenord till kan komma till och läsa.
    Emelisch skrev 2008-07-21 12:58:30 följande:
    Någon som vet hur man blockerar folks ip adress? Så hon inte kan skriva en massa kommentarer till min blogg?
  • SofiaWallin

ni alla unga mammor, lika som jag, vet att era barn är eran värld. så lyssna inte på någon som ingenting vet, de är vad hon tror sig veta.
    ni vet att era barn är ett underbart och värdigt liv!

• laGoldfish

hahahaha=D jag funderar om det riktit är på alvar?=P värkar mera som ett skemt! arbetarklassen..finns det någon som pratar så längre??

Svar på tråden Vad tycker ni om den här bloggarens åsikt?