Jag vet inte om jag vill vara gravid!
Jag vet inte vad jag ska göra, Jag testade positivt igår efter att jag har känt mig jättedålig ett tag. Jag gjorde det nere på stan med en kompis och fick en rejäl chock för min första tanke var att " Jag vill inte "
Jag o min man har varit tillsammans i över 5år, vi är gifta och vi har det kanon, Jag gjorde abort för ca 3år sen och det var ett gemensamt beslut även fast han ville ha det.
Efter aborten sa jag att aldrig mer, händer det så händer det, och nu sitter jag här, och jag vet inte vad jag vill.
Jag känner mig inte så speciellt glad som alla andra verkar vara när dom upptäcker att dom e gravida.
Jag berättade för min man när jag kom hem från stan, började störtgråta och han blev såklart glad, Men jag vet inte vad jag vill. Vi åker på semester idag o allting känns bara konstigt.
Vart ringer man om man ska behålla eller inte behålla?
Jag har inte kunnat sova inatt, har varit orolig och mått fruktansvärt illa. Men jag blir så ledsen av tanken att om jag beslutar mig för att itne behålla den, så kommer detta ta knäcken på min man.
Men samtidigt kan jag inte behålla den bara för att göra han glad, jag måste känna vad jag vill.
Men jag vet inte vad jag vill...
Kom gärna med råd!