Nykär15 skrev 2016-05-31 12:48:58 följande:
Kände kraftigt att något var på gång vid ÄL+4 både denna gången och sist jag var gravid innan dess. Hade noterat i min app att jag mådde väldigt illa, var yr och hade frossa....båda gångerna fick jag plus så känner inte att det är en slump. GÅngerna däremellan hade jag nämligen inte alls dessa känningar, Men det var ju först när jag fick resultatet på stickan som jag verkligen visste att det stämde förstås. Men kände mig liksom lugn och hade känslan att jag var gravid direkt från den dagen.
Nu är jag i v 4+6 och hoppas vi når hela vägen
Hej. Hoppar in sent här & hoppas på svar. :)
Jag hade äl för en v sen & har nu i 3 dagar mått så illa så jag Märsta vill spy ibland. Det har bara blivit värre, nu den 3 dagen är det värre än värst plus att halsbrännan kom ikväll... har aldrig halsbränna! Dessutom har del molat i nedre magen konstant sen ca 4 dagar tillbaka.
Sist jag var gravid som slutade i mf i v 10 kände jag likadant, värk & illamående.... känner inget i brösten dock & dom brukar vara super ömma mellan äl & mens... men inget nu! Alltså kan jag vara gravid tro? Vi fick mf för ca 1,5 år sedan :( Håller på med ivf och gjort ett försök men det gick inte vägen... nytt försök i början av september!
Hur gick det för dig?