• igelkotten22

Tack till äggdonatorerna!

Jag vill rikta ett stort och varmt TACK till er som är äggdonatorer. Ni gör någonting stort, viktigt och väldigt osjälviskt. Vi äggmottagare är så tacksamma för att ni ställer upp för oss barnlängtande medmänniskor. Jag önskar er allt gott!
    Stor Kram!

• Svar på tråden Tack till äggdonatorerna!
  • pimpom

Jag kan bara hålla med igelkotten22. Ut en av dessa underbara, osjälviska äggdonatorer hade vi inte haft vår underbara dotter.
    KRAM

• canin

Instämmer oxå! Vilken fantastisk gåva ni ger till oss som inte kan lyckas på egen hand. Står själv i kö för ÄD, längtar och önskar såå att det ska gå vägen... Känns ganska otroligt att man ska få hjälp med det viktigaste av allt i hela livet av en kvinna man aldrig träffat...

Så en stor ros till er alla ojälviska donatorer!

• HannaS86

Vad kul med en uppskattande tråd :D Tack! Jag donerar min andra gång vecka 38 och känner att det är så lite ansträning från min sida för den glädjen det kan ge andra :)

• Alyssa

Det känns underbart att fått äran att donera ägg känner jag! Jag blev ledsen och grät en skvätt när första försöket misslyckades och sen blev jag överlycklig och grät av glädje när mottagaren blev gravid på andra försöket.
    Den glädjen o lyckan över att känna att man fått hjälpa någon att få uppleva en graviditet och få ett eget barn är överlägsen. Väntar spännt på att få höra om barnet fötts än.

• Pricken76

Jag instämmer också i ett stort tack. Jag och min man är sååå otroligt glada över att vi ska få ett ägg från en annan kvinna. Tack för att det finns så underbara människor.

• Mjölk

Så fint att få höra era ord! Jag har donerat två gånger och det har blivit till tre par. Två av dem är gravida och alla har ägg i frysen. Jättekul att kunna hjälpa till!

• Glad 73a

Jag är gravid med hjälp av äggdonation. Vet inte hur mitt liv sett ut idag om inte den här möjligheten hade öppnat sig för oss. Lyckan över vår lill-bebis är otrolig och lika stor är tacksamheten till vår anonyma donator. Klart man undrar lite vem hon är. En sak vet man - att hon har ett stort hjärta. Hoppas att barnet ärver den egenskapen:) KRAM till alla!

• Lillaliten

Som alla andra redan har sagt så instämmer jag helt i att de som donerar ägg gör en så stor insatts för oss som inte kan själva!
    TAck tack!!
    Kram

• Mjölk
    Glad 73a skrev 2008-08-30 21:09:03 följande:
    Jag är gravid med hjälp av äggdonation. Vet inte hur mitt liv sett ut idag om inte den här möjligheten hade öppnat sig för oss. Lyckan över vår lill-bebis är otrolig och lika stor är tacksamheten till vår anonyma donator. Klart man undrar lite vem hon är. En sak vet man - att hon har ett stort hjärta. Hoppas att barnet ärver den egenskapen:) KRAM till alla!
    Grattis! Känner att det är självklart för mig att donera. Tänker även på om man inte själv kunde använda sina egna ägg. Då skulle man givetvis vilja att någon var där och hjälpte en!
  • Raspberry81

De säger att bristen på äggdonatorer är stor i Sverige, men här tycker jag det finns flera underbara kvinnor som är redo att donera eller har donerat. Tack för att ni finns!

Svar på tråden Tack till äggdonatorerna!