Hudkräm med läkande effekt?
Finns det någon kräm där ute på marknaden som har typ... läkande effekt? Alltså ger kroppen en typ av boost. Tänker ifall man har ärr eller kanske sår å liknande. Men som ändå återfuktar som en vanlig hudkräm?
Finns det någon kräm där ute på marknaden som har typ... läkande effekt? Alltså ger kroppen en typ av boost. Tänker ifall man har ärr eller kanske sår å liknande. Men som ändå återfuktar som en vanlig hudkräm?
Var på ett "homeparty" i går med en konsulent från Cosmopharma. Gå in och läs på www.cosmopharmas.com och se deras produkter. Bla Aloe Vera Gel kan användas till allt både invärtes och utvärtes.
Jag kan verkligen rekomendera tummeli. Den har funnits i finland sen urminnes tider och finns nu i sverige på www.tummeli.se.
Jag vet en bra kräm som jag har använt Biotar lotion vilket hjälpte min hud att återfå sin naturliga balans av fetter, samtidigt som den återfuktade huden så den kändes mer elastikt. den minskade min klåda och lugnade ner huden i sin rodnad, så att det kändes som att huden återhämtade sig snabbare. Vad jag vet så är den dermatologiskt testad! Finns här att köpa.
butik.psoriasishjalpen.se/kategorier/biotar