Göteborgare
Hej hopp, jag har en liten snart 4 månaders baby och är mammaledig nu, var hittar jag er goa göteborgare som även ni är hemma?
Fika, strosa, museum, VAD SOM?
Mariah
Hej hopp, jag har en liten snart 4 månaders baby och är mammaledig nu, var hittar jag er goa göteborgare som även ni är hemma?
Fika, strosa, museum, VAD SOM?
Mariah
jag skulle oxå gärna hänga på nån gång men på tisdag kan ja inte men nästa gång....
Hej tjejer!
Hoppas alla mår bra!
Vi ska till BVC idag, så får jag veta hur mycket han har växt, ska bli spännande!
Ha en underbar solig dag!
Kram på er
Lycka till! =)
Hej, hej!
Bor i Lerum men hoppas jag kan va me ändå?!
Har en dotter på 2 år o en dotter som är 2,5 månad!
Hej alla!
Jag drog ju igång denna tråd och har addad några av er på min msn, men planerna är lite ändrare just för tillfället och vi (da kiddos och jag) åker till Stockholm i morgon och är borta några veckor! Skriv gärna med varandra och här på denna tråd så hör jag av mig till er alla när vi är hemma igen?
Häls Mariah (Glad sommar!)
Trevlig sommar till dig också Mariah!
Välkommen CLT!
Hur blir det med tisdag, ska vi fika?
Hej! Får man haka på på fika imorgon? Är hemma med min son Dag, 8 månader och vi vill gärna träffa nya vänner! Var & vilken tid skall ni träffas?
Hej Basset Hound!
Det verkar inte som att någon vill/kan fika imorgon här, men jag ska ut och fika med några andra från en annan tråd och du är välkommen att följa med oss om du vill, vi ska träffas 14.00 vid statyn på kungsportsplatsen.
Om några flera vill med är det jättetrevligt, skriv i bara så vi vet om vi ska vänta
Åh, kan inte fika imorrn
Men följer jättegärna me nästa gång!
Trinis: Sorry att jag inte skrev igår kväll. Sonen vaknade och ville inte somna om... Var helt inställd på att komma idag, sen ringde min mamma som behöved hämtas på flygplatsen!! Kan vi fika nästa vecka kanske?
Ha det så bra idag :)
Basset Hound skrev 2008-07-08 09:19:59 följande:
Hej Trinis!
Vad sägs om en fika på onsdag? Idag är lite "crazy", maken hemma igen från Brelin :) Skall umgås med honom och SOVA!!!
Förstår det, här är det också lite mycket just nu, så jag kan inte idag jag heller, på onsdag kommer min mamma så det funkar tyvärr inte, hon åker igen torsdag kväll så fredag kan jag, om du vill ta en fika då. Sov gott förresten
Hej Trinis!
Vill du ta en fika idag? Nån annan som vill följa med?
Någon här som har ett barn i 20månaders åldern som ska vara hemma iaf minst ett år till?
Hej igen alla
Nu börjar min man jobba igen och dagarna går in i rutin. Vad bättre än en fika?!
Hör av er när ni blir sugna, KRAM