• Qlara

tillbaka till colombia

Heej, är ny här så får se om detta ser korrekt ut ;)

Jag var bara lite nyfiken på om det är någon mer som ska iväg på återresa till Colombia snart? Själv åker jag på söndag och ska besöka Nevia, Pitalito (I Huila) och vidare även, Bogotá, Cartagena och San andrés.

För er som är intresserade går det att följa äventyret på www.resdagboken.se där jag heter "Colombiana".

Saludos!

• Svar på tråden tillbaka till colombia
  • Qlara

Rättning!

"Neiva" ska det stå såklart, det var nog bara jag som blev överexalterad :) Tänkte bara tillägga det för att undvika onödiga kommentarer.

• Thalis

Holitas!
    Vad spännande

Jag är inte adopterad från Colombia men min dotter är det(fast jag är 25 % Colombiana )
    Trevlig resa!
    Kommer att läsa resdagboken .

Sköt ditt eget,så slipper du rynkor
  • Qlara
    Svar på #2
    Okej vad trevligt! :)

Jag hoppas på en "lugn" resa så sett, men med tanke på min flummiga familj kan jag nästan garantera några totala galenheter. Så det kan nog utvecklas i en hyffsad underhållning ;)

Abrazos!
  • Thalis

Qlara: Kan du spanska?
    Haha det är alltid roligare när det blir galenheter på resorna

• Qlara
    Svar på #4
    Japp spanska talas, mer eller mindre :) Inte flytande, men nog för att göra sig förstådd, även om jag förstår mer än jag kan svara tillbaka.

Oh ja, jag tyckte det hände mkt tokigheter förra gången men då åkte jag inte med min familj så jag vågar inte ens tänka på vad som ska hända nu haha :P
  • Thalis
    Qlara skrev 2008-06-23 13:13:37 följande:
    Svar på #4Japp spanska talas, mer eller mindre :) Inte flytande, men nog för att göra sig förstådd, även om jag förstår mer än jag kan svara tillbaka. Oh ja, jag tyckte det hände mkt tokigheter förra gången men då åkte jag inte med min familj så jag vågar inte ens tänka på vad som ska hända nu haha :P
    Que bien que sabes espñol
    översättning: Vad bra att du kan spanska (till er som inte förstår språket)
    Ha ett kanon resa med massor av roliga tokisar!
  • Gnista

Åh, jag ska följa din resa med stort intresse Jag passar inte in på rubriken, men vi har adopterat en son från Bogotá och har bla varit på San Andres. Ha en härlig resa!

Svar på tråden tillbaka till colombia