• Hårdrock i blodet

Dags att knyta kontakter !!

Hallå alla Stolta pappor !!

Vi är ett par på 29 resp 39 med vår dotter på 9 mån, och en till landar i november är det sagt. Finns det några som har det som vi, det är bara jobb och barn. Man glömmer allt omkring, tex att ha ett umgänge.Vi har bott här i Göteborg 3 år, men fortfarande känner man bara sina arbetskollegor.Så är ni i samma sitts eller sugen att knyta nya kontakter, skriv gärna några rader.

• Svar på tråden Dags att knyta kontakter !!
  • Pappa06

Hejsan!
    kommer från gbg, skall nu flytta hit igen i sommar eller till hösten. Har min lilla tös varannan helg.
    Jag är 25 år.

• Hårdrock i blodet

Okej vi får väl kolla hur många vi får ihop, så kan vi väl träffas med barnen någon helg. Jag är pappa ledig så jag kan varje dag. Behöver du hjälp med å bära? Vart i Göteborg ska du bo, vi bor just nu i Fiskebäck. Vi flyttar snart till Majorna.

• Pappa06

Vet inte, det blir väl ungefär där man får en lägenhet.. just nu ser det ut som om det blir biskopsgården eller liknande..
    Vad jobbar ni med förresten?

• Hårdrock i blodet

Vi jobbar båda inom hemtjänsten, trodde aldrig jag skulle jobba med gamla. Men vilket jobb , har aldrig i mitt liv känt mej så glad när man gått från jobbet någongång. Jobbar faktiskt ute på Hisingen, sökte en lgh för roligt på boplats. Reggade mej vid kl 10, lgh vid kl 13. Rekord säger dom jag pratat med, gissa vart jag fick den ? Biskopsgårdencentrum en 4a på 78kvm på 5100kr, jag ska svara i veckan.

Svar på tråden Dags att knyta kontakter !!