Ni unga/yngre föräldrar - vad är den/det roligaste ni varit med om/fått höra utav andra?!
Reagerar på hur många gånger man får höra så fula och roliga saker som ung förälder. Vissa saker är rent utav skrattretande
Själv fick jag höra att mitt liv var över och att jag inte kunde festa.
Som att hela livet handlar om sådant, aah det är ju såå himla kul med fulla människor som inte kan behärska sig, vilket misstag.
Haha måste även dra med om en som min pappa var med om, han var 39 då och vi skulle fixa legitimation till mig. Går till banken och han ska legitimera mig och allt det där. Bankdamen kollar på oss när jag lämnat över papprena och säger "ja och en förälder måste legitimera sig också". Vi väntar medans hon fixar med papprena och så kommer hon tillbaka och säger "Ja men alltså din mamma eller pappa måste legitimera sig annars går det inte". Både pappa och jag börjar skratta och jag pekar bara på honom. "Ja jag är hennes pappa". Damen ser ut som en tomat i ansiktet och ursäktar sig med att hon trodde det var min pojkvän!
När jag var 19 och väntade dottern så kunde varken barnmorskor, läkare, eller personer jag pratade med inse att jag hade ett barn sedan innan. Alltid "jaha första barnet ja då förstår man inte så mycket av det som händer". Trots att jag 5 minuter tidigare sagt att jag hade en son på 3 år hemma. Vart är örooooen?!
Så släng ut era roligaste kommerntarer/händelser!