advokat i gbg? tips??
hej.
behöver hitta mig en bra advokat inom familjerätt i göteborg.
vet nån någon bra??
nån annan som har försökt få boende hos en förälder ist för att pendla varannan vecka för barnet..
hej.
behöver hitta mig en bra advokat inom familjerätt i göteborg.
vet nån någon bra??
nån annan som har försökt få boende hos en förälder ist för att pendla varannan vecka för barnet..
Alfhild på mark och andersch
okej
har du nån erfarenhet av dom där??
lr har du bara hört??
Alfhild, mark-andersch ab, 031-153320/21. Hon kan garanterat hjälpa dig. :)
Lennart Larsson, ahlsteds advokatbyrå
Han är en äldra VÄLDIGT rutinerad man, väldigt trevlig och kunnig på detta området
Ja jag har haft henne i mer än 4 år nu och hon är grymt bra!!!
Håll Er borta från Patrik Lindh på Lagbergs advokatbyrå i Göteborg. Riktigt dålig advokat.
Birgitta von sydow,
hon har egen byrå,ligger granne med avalon hotell,
använde mig av henne för 8a år sedan då jag och xcet gick isär, och det blev en vårdnadstvist utan dess like.
Blev återigen tvingad att anlita advokat för ett tag sedan, vände mig till henne igen såklart, och har henne just nu.
Hon är gammal i gemet, skinn på näsan, och stenhård. Hon kör med raka puckar, gillar inte "skitsnack"
och följer verkligen upp.
Det neggativa är att hon har mycket att göra, men slå henne en signal, det är det värt.
Jag vet tre stycken som fått stora problem med Birgitta von sydow och bytt. Hon är nog gammal och trött nu. Zeijersborger är unga, duktiga och kompetenta. De väntar inte heller tre veckor med att svara på mail och brev som Mark- Andersch.