• izzi

Feber, ett tecken på missfall?

Har feber idag och hade det även i går kväll. Känner mig inte sjuk för övrigt, möjligen lite snuvig. Tror ni det är tecken på ett missfall? Är i v7.

Känner mig sjukt trött och illamående då och då även om det inte känns hela tiden - vilket jag också oroar mig för. Kan inte sluta oroa mig!!

• Svar på tråden Feber, ett tecken på missfall?
  • Hallelolon

jag blev febrig bara av att vara gravid så pass tidigt. hoppas det går bra för dig.lycka till!

• Lianelg

Jag har haft feber till och från hela min graviditet är nu i vecka 31 så jag tror inte att det är nån fara. Att känna sif sjukt trött och illamående i vecka 7 är fullt normalt, det gör de flesta. Men det brukar bli bättre kring vecka 12.
    Det som kan vara tecken på missfall är om man har väldigt ont i magen och blöder med klarrött blod.
    Känner du dig så orolig så tycker jag att du ska ringa till en barnmorska och prata lite.
    du kan be att få göra ett vul, man brukar bli lugnare när man har sett hjärtat picka därinne.
    Lycka till och jag hoppas att du mår bättre snart.

• izzi

Tack för era svar de lugnade mig något!

Jag har ju inget ont, och inte blöder jag heller, men jag har ju haft ma tidigare så man blir ju orolig.

Svar på tråden Feber, ett tecken på missfall?