• kääärlek

Vi som är födda runt 86 som planerar att skaffa barn:)

Jag är 21 år (22 i sommar) tillsammans med min sambo sedan 4.5 år tillbaka. Vi planerar att börja bebisverkstad i slutet av sommaren. Skall även börja plugga på universitett nu till hösten...

Hur ser erat liv ut?=)

• Svar på tråden Vi som är födda runt 86 som planerar att skaffa barn:)
  • Dojdan

Hej alla! Jag är född 86 och längtar efter barn något otroligt. Min sambo har sagt att "efter sommaren" nog passar bra. Just nu är jag dock BIM+16 och har symtom på graviditet. Men mina test visar negativt :( Så just nu är jag mest orolig över vad som står fel till!

• Englavakt

Alla tycks skriva vad de fyller ut sina dagar med. Kan ju berätta lite jag med. Läser på distans, gymnasiet, och har två veckor kvar nu med teori och 3 veckor i augusti med praktik. Lilleman är hemma med mig om dagarna och det är krävande kan jag säga.
    25:e augusti börjar han iaf på det nya dagiset och det ska faktiskt bli skönt, både för hans och för min skull.
    Ska troligtvis börja jobba som instruktör i dans och rörelse för barn till hösten. Ska ha grupper där barnen är 4-6 och 6-8 år gamla. Ska bli skojsigt!!

Dojdan: Oj!! Bim+16. Jag skulle ringt BM i ditt läge.

• Dojdan

Jag har ringt BM! Men dom säger "avvakta, det kan bli sådär ibland..."! Ja, vad ska man säga? Jag har ju inte mycket till val...

• Englavakt

Dojdan: Men shit! Har du ätit några p-piller då??

• Dojdan

Nej jag har aldrig gjort det... Jag var verkligen säker på att jag var gravid.. men nej, inte enligt testen... Har gjort två styckern CB och ett RFSU..

• Lillllllla

hej! jag e oxå av årsmodell 86... någon i örebro trakten i samma ålder som ska ha barn nu i Juni?

• Englavakt

Dojdan: Okej, hoppas det löser sig snart! Aldrig varit med om samma sak så jag kan inte ge dig något svar på vad det kan vara.

• Dojdan

Englavakt: Nej jag har heller ingen aning. Brukar ha regelbunden mens. Men jag har varit gravid en gång tidigare (gjorde abort) och då visade det sig heller inte på gravtestet först.. så jag vet inte... hoppas väl ändå nånstans att jag är gravid. Men försöker att skjuta bort dom tankarna för att slippa besvikelse!

• buffybus

86:a och har 1 barn på 4 mån.. gift sen 1 år tillbaka.. varit ihop i 5 år.. bor i hus.. fast jobb.. så ser mitt liv ut

Jocke+André älskar er mest av allt!!
  • Englavakt

Dojdan: Håller alla tummar och tår för dig!!

• KaffeSandra

Jag är 86:a och har en dotter på snart 9 månader. Superhärligt

Underbara lilla Alice 070926
  • Dojdan

Englavakt: Tusen tack!!

Va roligt med en tråd för oss 86:or :)

• LillaFamiljenGustav

hmm..
    gift sedan april (vi blev tillsammans juni förra året)
    vi väntar vårat första barn i början på januari
    jag har fast jobb
    min man har viss tid...
    vi vill väl ha större bil och hus
    men jag ska nog börja plugga hösten efter bebis kommer så hus får väl vänta lite

ja så ser väl mitt liv ut

• Dojdan

Det slog mig nu att jag inte ens svarat på frågan i TS. Jag lever mitt liv med sambo i en lägenhet i Eskilstuna. Jag pluggar till underskötersk och jobbar som timvikarie på ett äldreboende. Jag och min smabo har varit tillsammans i 3½ år snart, men  några barn har vi inte ÄN Flört

• Dolce Vita
    HeartsOnFire skrev 2008-05-21 22:42:02 följande:
    Jag är 86a och har en son på 11 veckor.
    Är också 86a o har en på 11 v, fast en dotter
  • Sofies värld

Jag är egenföretagare inom personlig träning och kostrådgivning och föreläsningar. sysslar mest med att få mammor i form genom bla.Mamma Boot Camp, samt besöker BVC för att föreläsa för föräldragrupper om träning efter graviditet och magmuskeldelning.

Bor i Varberg med min fästman, har varit tillsammans i 2 1/2 år och har en dotter på 1 1/2 år. Lider av PCOS och går på hormonbehandling för nr 2!

Svar på tråden Vi som är födda runt 86 som planerar att skaffa barn:)