en gång till när e det rätt tid
Har separerat och bor ensam ihop med min dotter på 7 år, har bott själva i 3 månader nu.
Jag har träffat en kille, vet ej vart det leder men iallafall när e det rätt tid att presentera honom.
Har separerat och bor ensam ihop med min dotter på 7 år, har bott själva i 3 månader nu.
Jag har träffat en kille, vet ej vart det leder men iallafall när e det rätt tid att presentera honom.
Tre månader sen seperationen med pappan? Det är inte så lång tid men sen å andra sidan så är tre månader för ett barn betydligt längre än för oss vuxna. När du väljer att pressentera din nye kille känner du bäst själv. Du känner ju om han är rätt för dig eller om det bara är en tillfällig partner. Är det rätt och du kan tänka dig en framtid med honom så kan det var rätt när ni är redo.
Börja med att prata med din dotter hur hon känner.
Det är bara 3 månader sen separationen från pappan, har dottern redan hunnit smälta det?
En normal separation utan större komplikationer brukar man säga tar ca 2 år att avsluta och få saker på plats, har du verkligen hunnit med själv?
Börja med att prata med din dotter hur hon känner.
Det är bara 3 månader sen separationen från pappan, har dottern redan hunnit smälta det?
En normal separation utan större komplikationer brukar man säga tar ca 2 år att avsluta och få saker på plats, har du verkligen hunnit med själv?
Jag hade träffat min flickvän i 6 månader före on fick träffa min son. Vi ville känna oss säkra på oss först och efter ett halvår har ju den absolut största rosaskimmringen släppt.