88a i göteborg?
Någon som är född 88a som bor i göteborg som har lust att fika o promenera? Vill träffa mammor i min ålder=)
Någon som är född 88a som bor i göteborg som har lust att fika o promenera? Vill träffa mammor i min ålder=)
Hej! jag är 88a och bor i Göteborg =) Jag bor i Angered. Min dotter Tindra är 4 månader. Hon föddes 8 februari. Såg att din son också är född i februari =) Vad gör du på dagarna nu då? Jobbar din pojkvänn?
=)Ne jag gör inte heller så mycket så det är lite segt. Jag ska försöka börja gå till öppna förskolan nu snart. Tindra behöver träffa andra barn snart känner jag. Min pojkvänn jobbar också. Han försöker vara pappa ledig på fredagar men han har så mycket att göra på jobbet så han hinner inte.
Hur går det för dig med din lille då? Hur gick din graviditet och förlossning?
Okej. Jag hade faktiskt jätte tur. Min graviditet var jätte bra! Tindra kom 2 veckor för tidigt så jag hann inte uppleva mig själv som jätte stor och tung! skönt! Förlossningen gick också jätte bra. =) Vattnet gick runt 11 på morgonen och värkarna satte igång på riktigt vid 18 och jag var inne på förlossningen 19. Tindra kom efter ryggbedövning kl 01.16. Det gick rätt fort, jag trodde de skulle ta längre tid.
Är du mamma ledig från studier, jobb?
får jag haka på?
Har en son på 7månader (20/11-07) som heter Devin. Bor i västra frölunda och är 19år ^^
hakar på här.
20 år oh bor i svartedalen (hisingen)
Har en dotter på snart 5 veckor (10/7-08)
Här är en 88a till! Min dotter kanske är lite stor? Hon är iaf 8 månader Jag bor i centrala Göteborg. Är alltid kul att träffa mammor i sin egna ålder.
inget barn e för stort :)
får väl se till oh ses nån dag =)
ja, det tycker jag med. allihopa!