Mitt barn visar aldrig hunger
Hjälp mig nån för jag känner mig så hjälplös och maktlös. Jag har en flicka som föddes i v. 28 och vägde 650g hon är 7mån och nu snart 4 mån korrigerat ålder och väger 5kg. Hon har haft sond i 4 mån för vi har kämpat med ammning men det gick inte så jag gick över till flaska och i ca 2 mån tillbaka har hon fått ersättning men redan från första början har det varit struligt med flaskan och nu är det nästan omöjligt att få i henne mat. Nu äter hon bara när hon sover djupt och även då kan hon hålla på och vända på huvudet och spotta ut maten och nappen när hon är vaken är det helt omöjligt för då spottar hon och blåser in luft i flaskan så att hela ansiktet blir täckt med mjölk. Jag tycker att jag har provat alla råd alla lägen alla nappar alla tider men det är ingen skillnad. Hon kan vara utan mat hela dan och är ändå pigg o glad och visar aldrig hunger hon gråter sällan. Vi kör även med smakportioner men det är inte någon hit heller. Jag vet inte vad jag ska ta mig till är så trött på att vänta på att det ska bli bättre och har börjat undra blir det det någonsin? Har kontaktat läkare som ska skicka mig till en barnpsykolog och en logoped. Är glad för alla råd jag får...