• j0sefin

Promenad sugen i sthlm?

Nu när det fina vädret är här skulle det vara härligt att ta sig lite promenader och ta en god fika i solen eller skuggan med lite andra unga föräldrar här i sthlm.

Är själv 19 år (88:a) och har en liten son, Maximilian som kom till världen 1 april 08.

Sugen att gå av några kilon?

• Svar på tråden Promenad sugen i sthlm?
  • j0sefin

Juhanna: Går torsdag för dig?

Dolce Vita skrev 2008-05-18 21:49:03 följande:
    Vad härligt Hur stor är han nu? Tackar Börjar bli gammal ju, hela 22 år fyller jag :-P På torsdag skulle gå jättebra för min del
    Sist jag var på BVC var den 8 maj och då var han 61,5 cm lång och vägde 5560 g.
  • Juhanna

Jag ska jobba lite på torsdag. Men det är bara två timmar så jag borde kunna efter det.

• j0sefin
    Juhanna skrev 2008-05-19 08:59:53 följande:
    Jag ska jobba lite på torsdag. Men det är bara två timmar så jag borde kunna efter det.
    Okej, när är det?
  • Juhanna

Slutar klockan ett. Ska kolla med killen om han komma komma med dottern så jag slipper åka hem mellan.

• j0sefin
    Juhanna skrev 2008-05-19 19:24:27 följande:
    Slutar klockan ett. Ska kolla med killen om han komma komma med dottern så jag slipper åka hem mellan.
    Okej.. Men beroende på så kanske man skulle kunna ses cirkus kl.14 så slipper man även alla som äter lunch :)
  • Dolce Vita
    j0sefin skrev 2008-05-19 21:17:25 följande:
    Okej.. Men beroende på så kanske man skulle kunna ses cirkus kl.14 så slipper man även alla som äter lunch :)
    14 låter jättebra tycker jag
  • Juhanna

Tror nog att jag ska avstå, Svea är lite snorig och med tanke på att era är så små.
    Kanske kan träffas någon annan gång?

• j0sefin
    Juhanna skrev 2008-05-20 23:09:09 följande:
    Tror nog att jag ska avstå, Svea är lite snorig och med tanke på att era är så små.Kanske kan träffas någon annan gång?
    Okej, tråkigt. Men en annan gång då.
    Dolce Vita skrev 2008-05-20 22:51:55 följande:
    14 låter jättebra tycker jag
    Har du fortfarande lust ? :)
    Ska vi ses kl.14, vart?
  • Dolce Vita
    Juhanna skrev 2008-05-20 23:09:09 följande:
    Tror nog att jag ska avstå, Svea är lite snorig och med tanke på att era är så små.Kanske kan träffas någon annan gång?
    [/citat]

Vad tråkigt men vi får ta det en anna gång helt enkelt
    j0sefin skrev 2008-05-21 09:22:04 följande:
    [citat]
    Har du fortfarande lust ? :) Ska vi ses kl.14, vart?
    Ja, självklart Blir slussen bra? Tänkte att då är det ju bara raka spåret för dig? O jag har ganska nära dit jag med
  • j0sefin
    Dolce Vita skrev 2008-05-21 16:09:10 följande:
    Ja, självklart Blir slussen bra? Tänkte att då är det ju bara raka spåret för dig? O jag har ganska nära dit jag med
    Ja det går bra för mig. Ska vi ses någonstans där bussarna stannar eller där uppe vid McDonalds någonstans?
  • Dolce Vita
    j0sefin skrev 2008-05-21 17:34:44 följande:
    Ja det går bra för mig. Ska vi ses någonstans där bussarna stannar eller där uppe vid McDonalds någonstans?
    Hmm ska vi säga där uppe vid torget, alltså där man kommer upp från tunnelbanan? Brukar ju vara ganska mkt folk därnere vid bussarna tänkte jag..
  • j0sefin
    Dolce Vita skrev 2008-05-21 18:41:56 följande:
    Hmm ska vi säga där uppe vid torget, alltså där man kommer upp från tunnelbanan? Brukar ju vara ganska mkt folk därnere vid bussarna tänkte jag..
    Okej, torget kl.14
    Har en marinblå emmaljunga vagn + en barnvagnsskylt där det står Maximilian.
Svar på tråden Promenad sugen i sthlm?