Talk to me
Hej!
Här sitter jag.
Marie är mitt namn.
Är ensam hemma och dottern sover.
Någon som har lust att snacka lite?
=D
Hej!
Här sitter jag.
Marie är mitt namn.
Är ensam hemma och dottern sover.
Någon som har lust att snacka lite?
=D
Nehe.
Ja jag förstår, jag är ju farlig ;)
Haha... jag kan så gärna prata, har blivit också blivit lämnad själv denna kväll, och mina änglar sover, och de e inget att titta på, så här sitter jag och inte gör något...
Oh vad trevligt.
Kanske lite mobbat men jag behöver få tiden att gå.
Ogillar starkt när killen är ute? :(
Varför har du blivit lämnad ensam en fin vårkväll som denna?
ja du, det undrar jag också :) min kära sambo tycker det är roligare att supa sig full med sina vänner än att mysa med mig i soffan, si så där nästan varje fredag och lördag, han träffar ju mig och barnen på vardagskvällarna... bitter ... :) själv då, varför har du blivit lämnad? såg att du skulle födda på huddinge egentligen... vart bor ni? (om jag får fråga) :)
Hej! Jag är inte ensam men har ont i baken Beror iofs på att jag inte kan slita mig från datorn. Är det galet varmt hos er?
Samma med min kille. Han är ute med sina två "bästisar" :D haha.
Alkohol är ju så kul vet du ?!
Ja jag skulle ju fött där med när Emilia ville ut var det fullt så vi fick åka till Södertälje! Men det var underbart där =)
Var födde du?
Vi bor i Västerhaninge nu. Men när Emilia kom så bodde vi i Fruängen.
Var bor ni?
jaha, kommer du där ifrån?? Vi bor i segeltorp...men ska flytta till sköndal.
Födde på huddinge båda gångerna, har hört att det ska var fint i södertälje, min upplevelse på huddinge e si så där, vi blev inlagda första gången även fast det var överbelastning, och hela natten så var vi själva, min sambo fick gå ut till kordinatorn och be om hjälp, därför det fanns ingen annan, helt sjukt :)
älskar när han kommer hem dyngrak, det är det bästa jag vet :) och han kan inte förstå varför jag är på så dåligt humör dagen efter, när det bara stinker sprit i hela lgh...
är din kille ute ofta?
usch va dyster jag låter.... :)
Nja.
BETYDLIGT oftare än jag.
Jag har inte varit ute på 1½ år så...
Är du ute mkt?
Känner att jag dock skulle behöva en kväll. Dricka lite drinkar och så =)
haha du låter inte dyster. Du låter som jag ;) haha...
Men det kanske är dystert?! hmm.
Jo det var det som var så skönt med Södertälje. Dem hade verkligen tid med oss och jag kände mig lugn hela tiden.Visste att så fort det var något så kunde dem komma =) As härligt.
Är det som det sägs att andra förlossningen är lättare och går något fortare?
HOPPAS =)
Ja men jag vet ju, Segeltorp är ju as nära Fruängen. Och Sköndal är ju inte såå långt från Västerhaninge.
Vi flytta åt samma håll vi två.