3 barn?
Hejsan!
Är det fler unga som har 2 barn o väntar nr 3? eller redan har 3 barn?
Jag plussade här om dagen, vi hade slarvat, oansvarigt o klantigt men nu är det som det är o vi är nu glada o förväntansfulla :) jag är mest livrädd över vad folk ska tycka o tänka om oss!! att folk ska tycka att vi är naiva o blåögda, omogna osv...men nu har vi fattat ett beslut endå!
Jag fyller 22 i maj, sambon fyller 26 i maj.
Vi har en son på 2 år o 4 mån, o en dotter på 9 mån.
Så det kommer bli 3 barn på ganska exakt 3 år.
Jag har aldrig hunnit jobba,inte gått gymnasiet, planen är nu att jag ska plugga på distans om jag kommer in o det ber jag till gud att jag gör även fast jag inte tror på gud, o att sambon ska vara pappaledig då bebisen kommit. På det sättet kommer vi ha mycket hjälp av varandra o få det att funka även ekonomiskt.
så efter mycket om och men så ser vi att detta kommer funka, ser mer fördelar än nackdelar att ha barnen tätt. Kommer förmodligen bli riktigt tufft under småbarnsåren, men tror det är värt det pga glädjen endå!
ska på vul på tisdag för att se hur långt gångna vi är, tippar på ca v.7!
ska bli så spännande :) o jag hoppas nu att detta går vägen!
fler i liknande sits? här på unga mammor hoppas jag att man inte får en massa påhopp, för här sitter vi nog en hel del i liknande sitts..dvs vi är unga! kanske inte har världens bästa ekonomi osv osv..