Varning för Timotej & Andersen!!!
Jag vill utfärda en varning för detta företag: http://www.tahorseware.se/
Jag köpte en produktserie som heter Prob som de säljer och som sägs hjälpa till om hunden har klåda, eksem, rävskabb, mjäll, dålig päls osv.
Paketet kostade 498 kr på rea.
Efter att jag börjadade använda produkterna så blev min hund bara sämre så jag var hos veterinären igår med honom.
Hunden har fått urdålig pälskvalitet, mjäll och väldigt torr hud. Pälsen har t.o.m lossnat på flera olika ställen.
Hon avrådde mig bestämt från att använda deras produkter då de sett liknande fall tidigare.
Jag skickade ett vänligt mail till företaget och bad att få returnera varorna. den ena flaskan var helt oöppnad och i de andra 2 var det mkt kvar.
Jag fick då ett otrevligt mail tillbaka om att de minsann inte alls tänkte ta tillbaka produkterna och jämförde det med att returnera underkläder. och sa att om man köper mediciner på apoteket så får man inte returnera det heller.
De hänvisade mig även till konsumentverket.
Jag tycker det är så fruktansvärt respektlöst från företagets sida. I deras ögon är det småpengar och om man är mån om sina kunder så försöker man väl lösa missnöje hos kunder på ett så smidigt sätt som möjligt!!?