• Marieeeee

Någon ung mammaledig i västerort ?

Hej!

Finns det någon ung mamma i västerort elr i närheten som är intresserad och prata lite och senare kanske träffas och fika elr något?..

Jag är mammaledig och har inte speciellt mycket och göra på dagarna, känner mig rätt ensam, har inte så många kompisar och speciellt inte som har barn så skulle vara roligt och lära känna lite nya..

Nån som är intesserad ?

Kan berätta lite kort om mig själv..

Jag heter marie, är 21 år och bor i tensta tillsammans med min sambo som är 20 och vår son som är född November 2007..

vet ej mer vad jag kan berätta men ifall det är nåt ni undrar över såå är det bara o fråga..

adda mej gärna.. mimmi4_ever@hotmail.com

• Svar på tråden Någon ung mammaledig i västerort ?
  • Marieeeee
    BeccaS skrev 2008-03-22 13:26:27 följande:
    Nej, jag följer gärna med :) Vi kan ju dra lite tidigare från xist också, eller så kan man ses innan man drar dit?
    Det spelar absolut ingen roll.. men tänkte kanske innan.. för xist öppnar juh rätt sent juh.. 14.30...

vart skulle du vilja gå.. vet du nåt mysigt ställe ?
  • BeccaS

Jo de gör ju det tyvär, men vi kan väl kanske luncha nånstans? Kanske fridhemsplan? Då blir det inte så jätte långt när vi ska dit sen heller. Vad tror du/ni om det?

Den 2/7-2007 kom vår lilla guldklimp William
  • Juhanna

Hejhej! Jag heter Johanna och har em dotter som är 10 månader. Bor visserligen inte i västerort men är rätt så mycket i sundbyberg då jag har min mamma och kompisar där. Sundbyberg är ju inte så långt ifrån Tensta

• Marieeeee
    Juhanna skrev 2008-03-22 14:24:39 följande:
    Hejhej! Jag heter Johanna och har em dotter som är 10 månader. Bor visserligen inte i västerort men är rätt så mycket i sundbyberg då jag har min mamma och kompisar där. Sundbyberg är ju inte så långt ifrån Tensta
    neej absolut inte.. tar bara 7 min med t-bannan till tensta :).. vart bor du annars då?
  • Marieeeee
    BeccaS skrev 2008-03-22 13:42:27 följande:
    Jo de gör ju det tyvär, men vi kan väl kanske luncha nånstans? Kanske fridhemsplan? Då blir det inte så jätte långt när vi ska dit sen heller. Vad tror du/ni om det?
    jaa det låter bra för mej.. vad säger ni andra ?.. finns juh massor av ställen där.. thelins är rätt bra för är stort såå många barnvagnar får plats men ni kanske vet nåt bättre ställe... för mej spelar det ingen roll
  • sSARAa
    Marieeeee skrev 2008-03-22 12:08:23 följande:
    åhh vad roligt :).. jag är uppvuxen i hässelbygård.. mina föräldrar bor fortfarande där.. ska ditt idag.. var i hässelby bor du ?..
    Jag bor i hässelby gård, typ vid statiol macken..
    Är uppväxt i vällingby/råcksta..
  • sSARAa

Jag är för gammal för x-ist
    Känns jätte tråkigt, har gått där i 7år och nu får man inte längre
    Å andra sidan tycker jag de bara blivit sämre och sämre..
    Men träffas och fika någon annanstans gör jag gärna, dock har jag lite tider att passa då jag måste hämta mina större barn på skola och dagmamma..

• Marieeeee
    sSARAa skrev 2008-03-22 19:05:04 följande:
    Jag bor i hässelby gård, typ vid statiol macken..Är uppväxt i vällingby/råcksta..
    den vid torget ?.. mina föräldrar bor på astrakangatan bakom hässelygårdskolan typ..

okej vad synd.. men vi tänkte juh åka till stan på tisdag o äta lunch.. du kanske har lust o följa med ditt iallafall ?..
    och sen ifall vi alla ses nångång mer så behöver vi juh ine gå till xist efter.. vi kan kolla runt i stan elr gå på barnvagnsbio elr nåt annat kul :)
  • Juhanna
    Marieeeee skrev 2008-03-22 14:35:05 följande:
    neej absolut inte.. tar bara 7 min med t-bannan till tensta :).. vart bor du annars då?
    I Gubbängen,
  • Marieeeee

Är det någon som är intresserad av lunch istan o sen xist efter ?..

kommer du rebecca??..

var o när ska vi mötas isåfall.. någon som har nåt förslag.. nico ska till bvc kl 10.00 iallafall så innan 11.15 kan inte jag

• BeccaS

Ja vi kommer :) Men ska vi mötas vid 12 tiden kanske? Så kan man ju luncha då?

• Marieeeee
    BeccaS skrev 2008-03-24 14:49:25 följande:
    Ja vi kommer :) Men ska vi mötas vid 12 tiden kanske? Så kan man ju luncha då?
    ja det blir jätte bra... var ska vi mötas ?
  • Marieeeee

Vad tror du/ni om att mötas i fridhemsplan kl 12.00 möts utanför spärrarna uppgång där var daglivs ligger ??...

becca skriver mitt mb nr för du är den enda jag vet kommer såå kan du skicka sms kanske ifall deet inträffar nåt typ hittar inte mej elr försening elr nåt.. skickar nr i din inbox..

ni andra är självklart välkommna oxå.. Fridhemsplan kl 12.00 i spärrarna.. låter det bra ??

• BeccaS

Heej. Vet du vad jag faktiskt kom på. Att de lagar ju faktiskt mat på xist så då ka vi ju äta där annars?
    Jag är hos syrran i bålsta nu och måste hem för att hämta vagn och blöjor.
    Vad tror du om det? Sänder över mitt nr också.

• Marieeeee
    BeccaS skrev 2008-03-25 08:15:19 följande:
    Heej. Vet du vad jag faktiskt kom på. Att de lagar ju faktiskt mat på xist så då ka vi ju äta där annars?Jag är hos syrran i bålsta nu och måste hem för att hämta vagn och blöjor.Vad tror du om det? Sänder över mitt nr också.
    hehe aa jag vet.. hehe men jag tänkte göra båda.. jag kommer inte ätit frukost.. nico ska till läkaren nu kl 10.00 o sen tänkte jag åka direkt till fridhemsplan hehe.. men ifall du hellre vill mötas där så är det helt ok.. tänkte bara att det kunde vara trevligt o äta lunch ute o lära känna varandra nån annanstanns.. tänkte äta middag på xist oxå.. hehe.. :)
  • BeccaS

Ok, för jag vet inte om jag kommer att hinna dit tills dess för jag vet inte när syrran kan skjutsa hem mig, men jag vet att jag kommer att hinna till Xist iaf. Men jag kan ju messa dig när jag har snackat med henne, blir det bra?

• Marieeeee
    BeccaS skrev 2008-03-25 08:33:47 följande:
    Ok, för jag vet inte om jag kommer att hinna dit tills dess för jag vet inte när syrran kan skjutsa hem mig, men jag vet att jag kommer att hinna till Xist iaf. Men jag kan ju messa dig när jag har snackat med henne, blir det bra?
    japp.. gör sååå :)
  • BeccaS

Halloj tjejer :)
    Hur står det till en kväll som denna?

• mrsuran

jag addar gärna dig bor i hässelby de e ju ganska nära

Svar på tråden Någon ung mammaledig i västerort ?