• Gsson6

En fråga...

Jag vet inte riktigt vart jag ska lägga dessa frågor men här kommer dom:

Hur vanligt är det att man är gravid med ett X och sen blir gravid månaden efter också?? Så att man har ett X och en normal graviditet samtidigt??

När får man lägga inlägg här?? Vi har haft 2 MF (3 barn sammanlagt) och ett X...Nu undrar jag om jag har "rätt" att befinna mig i detta forum??

Jag är glad om någon kan svara på åtminstonne någon av mina frågor..
    Tack på förhand...
    Kram Mia

• Svar på tråden En fråga...
  • Minnie69

Jag vet inte om jag förstår din fråga, säger du att du var gravid och fick ett pluss, för att sedan få missfall och mens och därefter på nytt få ett pluss?

• Gsson6

Minnie69:
    Jag blev först gravid med X:et i januari och sedan gravid igen i februari (jag hade hela tiden X:et i äggledaren) Det i februari satte sig i livmodern och började växa som det skulle...Sedan fick vi MF i v4-5 och när äggledaren brast var det fostret som i v10-11 med hänsyn till felväxning...det var så läkaren förklarade för mig...Men det jag undrar över är hur vanligt det är att man blir gravid samtidigt som man har ett X ochså....

• Minnie69

Tack för att du förklarade, nu förstår jag. Beklagar att jag inte förstod omedelbart, men jag hade ingen aning om att det kunde bli på det viset, begripligt att du vill ta reda på hur vanligt det är, har som sagt inte hört talas om det förut så jag har ingen aning, tyvärr kan jag inte hjälpa till .

• Gsson6

Minnie69:
    Det gör absolut inget...Jag var nog lite otydlig...
    Tack iaf för att du försökte..

• Minnie69
    Gsson6 skrev 2008-03-23 09:05:58 följande:
    Minnie69:Det gör absolut inget...Jag var nog lite otydlig...Tack iaf för att du försökte..
    Hoppas ngn med liknande erfarenhet ser din fråga, lycka till, eller vad jag nu ska säga. Skulle i din sits helt klart vilja prata med ngn med liknande erfarenhet. Kanske kan du klura ut en tydligare rubrik, så du kan fånga upp just "rätt målgrupp" Ha det så bra.
  • Minnie69

Jag vet inte men typ "Livmodersgravid samtidigt som utomkveds" eller liknande formulering kanske? Jag menar som tråd titel.

• Gsson6

Minnie69:
    Kanske skulle som du säger skrivit en bättre rubrik...men jag vet inte om och i sånna fall hur man kan skriva om den...Vet du om det går??

• Minnie69

Som jag skrev förut, så borde det kanske framgå att det var frågan om att samtidigt vara gravid på det "rätta stället" sas och ha ett utomkveds också. Det var i alla fall så jag förstod det på din beskrivning? De negativa konsekvenserna tror jag inte du behöver nämna i rubriken. Framgår ju dessutom på sätt och vis av i vilken kategori du har lagt frågan, eller hur. "Gravid i livmoder och Äggstock samtidigt" kanske kunde vara en formulering, eller ngt som " Utomkveds samtidigt som "normalgravid", hänt ngn mer?". Jag vet inte om ngt i den stilen skulle har bättre träffyta sas, om nu jag har förstått dig rätt förstås?? Tror bara att en lite mer tydlig rubrik är "En Fråga..." skulle förbättra chansen att hitta ngn som vet ngt om det hela, lycka till

• Minnie69

Tror inte du kan ändra rubriken på den här tråden, måste nog göra en ny. Är nog bättre i alla fall, då blir den ju färskvara när folk tittar på senaste inläggen, senaste trådarna osv, vilket borde förbättra synligheten. Skriv en ny tråd, med ny rubrik, men om samma ämne. Det är mitt råd, lycka till, hoppas det blir bättre "fångst" nästa gång

• Minnie69

Hittade den här tråden av en slump "¤¤¤¤¤¤Du som haft MF, MA och X fantastiska tråd! DEL 6!!!¤¤¤¤¤¤" den ligger i/under Blandat, kanske ngt för dig att kolla in och se om det finns ngr där som du kan prata med?

• Minnie69

Under "Medlemsgrupper > Blandat" ska det va. Kolla under medlemsgrupper och sedan blandat.

• Minnie69

Jag vet inte, jag kan inte själv hitta den på det sättet. Ramlade som sagt på den bara av en slump. De här referenserna finns i trådstarten: PUSS & KRAM från Bebis Igen

Här är våra 5 tidigare trådar!

1) www.familjeliv.se/Forum-11-261/m15790382.html

2) www.familjeliv.se/Forum-11-238/m19003115.html

3) www.familjeliv.se/Forum-11-238/m22153085.html

4) www.familjeliv.se/Forum-11-241/m25135670.html

5) www.familjeliv.se/Forum-11-241/m28168161.html

Vet inte om du kan komma åt den den vägen

• Gsson6

Minnie69:
    tack så jättemycket...Jag ska kolla in det när jag har lite mer tid..
    Hoppas du får en fin dag och som sagt tack för allt..

• Minnie69
    Gsson6 skrev 2008-03-26 05:18:17 följande:
    Minnie69:tack så jättemycket...Jag ska kolla in det när jag har lite mer tid..Hoppas du får en fin dag och som sagt tack för allt..
    Så lite så, ha det så bra du med
Svar på tråden En fråga...