• suomigirl

Unga mammor i Göteborg...

Var finns ni?????

♥Aleksi♥ 050412 ------- ♥Elina♥ 071011
  • Svar på tråden Unga mammor i Göteborg...
  • C060908

Tänkte även tilläga att vi är ett gäng unga mammor som träffas i slutet av varje månad i slottsskogen nu skall vi träffas 25 april nästa gång. Några som är sugna på att hänga med ?

• C060908

Klart barnen är med. Det är olika för varje gång en gång var vi 10 mammor och 10 bebisar så det är olika Vi går ut och går, leker vid gräset eller lekplatsen fikar ute om vädret tillåter eller inne på museet Så ni som vill hänga på får jätte gärna följa med dom flesta barnen är dock mellan 1-2 år men vore roligt men några äldre eller yngre barn med

• stinamaria

Jag är 18 år och bor i Göteborg med min son Dante som blir två år nästa lördag =)

• stinamaria
    C060908 skrev 2008-04-05 13:01:25 följande:
    Tänkte även tilläga att vi är ett gäng unga mammor som träffas i slutet av varje månad i slottsskogen nu skall vi träffas 25 april nästa gång. Några som är sugna på att hänga med ?
    Träffas ni fortfarande? Finns det någon tråd nu? Har inte sett ngn.
  • elinelversson

det låter ju jätte trevligt!

C060908 skrev 2008-04-05 13:01:25 följande:
  • C060908
    stinamaria skrev 2008-04-05 22:01:46 följande:
    Träffas ni fortfarande? Finns det någon tråd nu? Har inte sett ngn.
    Ja vi höll ihop några stycken nej jag startade inte en ny för det känndes onödigt eftersom att det inte fanns något intresse på internet så då var dom som var intresserade höll ihop :P alla går ju i skolan eller jobbar nu så blirju bara en gång i månaden :/
  • stinamaria
    C060908 skrev 2008-04-06 10:46:21 följande:
    Ja vi höll ihop några stycken nej jag startade inte en ny för det känndes onödigt eftersom att det inte fanns något intresse på internet så då var dom som var intresserade höll ihop :P alla går ju i skolan eller jobbar nu så blirju bara en gång i månaden :/
    Men hallå, jag är på om det inte är på skoltid :)
  • C060908
    stinamaria skrev 2008-04-06 12:52:46 följande:
    Men hallå, jag är på om det inte är på skoltid :)
    I know
  • nadja89

hej jag är 19 år och bor i mölndal

• emelasmamma

Vad räknas som en ung mamma?? :D
    Jag blir 25 till sommaren... har 2 småttingar!
    Emela som blir 3 och cayden som är 6 månader!!

• Naturelle

Här är en till ung mamma (enligt mig ialf ) 22 år gammal, har en liten busunge som är 10 månader!

• suomigirl
    emelasmamma skrev 2008-06-09 19:36:12 följande:
    Vad räknas som en ung mamma?? :D Jag blir 25 till sommaren... har 2 småttingar!Emela som blir 3 och cayden som är 6 månader!!
    Var bor du då? Jag har en pojk 3 år och en flicka 8 månader
  • Busan87

Jag fyller 21 i november och har en liten kille på 10 månader =)

Svar på tråden Unga mammor i Göteborg...