• Bayboo

ung uttråkad mamma i stockholm?

hej!

jag är 23 år och har en son på 3 år, vi har ganska tråkit ibland då vi inte känner så många andra unga mammor så vi undrar om det finns någon trevlig prick som har en eller flera små trevliga prickar som kanske vill snacka lite via msn el ta en fika eller promenad, you name it!
    vi bor i solna.
    thina_08@hotmail.com min msn

• Svar på tråden ung uttråkad mamma i stockholm?
  • Kesse88

Bor i sundbyberg, 20 år och är gravid i v. 37
    så snart är jag ung mamma och efter att förlossningsbubblan har spruckit kommer jag säkert också bli en mamma med mycket fri tid då jag bara känner 2 st som är unga mammor. Skulle vara kul att träffa nån som också har barn mkt fritid och gillar att fika och ta promenader i det friska vårvädret!

om du ts eller nån annan vill så kan ni adda mig på msn: jesscapessca@hotmail.com

:)

• niiile

- Mamma till Esias född september -06
    - Elin
    - Jag är född -85
    - Bor på Kungsholmen, tillsammans med sambo, barn och katten Vega.
    - Pluggar till sjuksköterska

• napoleonissa

Hoho. Mamma till hugo 1 år. Vi bor i sollentuna och skulle tycka att det va kul att lära känna lite mammor och ännu flera bustroll i stockholms områdena och norrorterna

Om nån vill prata eller så kan ni bara adda mej på msn. Sandrich_89@hotmail.com

• Caamillaa

Jag är blivande ung uttråkad mamma i sthlm. Är 18 år, fyller 19 i aug, samma månad som vår lilla tös ska titta ut. Jag tar gärna en fika eller en promenad. Adda mig: minga89@hotmail.com

• Caamillaa
    denbästafamiljen skrev 2008-04-03 14:24:59 följande:
    Hoho. Mamma till hugo 1 år. Vi bor i sollentuna och skulle tycka att det va kul att lära känna lite mammor och ännu flera bustroll i stockholms områdena och norrorternaOm nån vill prata eller så kan ni bara adda mej på msn. Sandrich_89@hotmail.com
    Jag har addat dig! :)
  • seSSa

tjihoo jag vill me vara med...

Jag är en 23-årig tjej med en son på 16 månader. Är gift med min "high school sweetheart" sedan 2,5 år sedan. Vi bor på Lidingö och planerar ett nytt syskon nu. Spiralen åkte ut för 9 dagar sedan

MSN: Skriv gärna ifall ni vill ha den då jag inte vill ge ut den till alla bara "sådär"...

♂ L E Ó N ♂
  • LeaveMeAlone

nu bor jag visserligen på fel sida av stan. hade annars vart intresserad. tror dock sonen skulle säga tvärnej. kanske bara min 3-åring som inte gillar fika och promenader längre

• Tumadre

Jag bor också norrut :)
    Är ensam med två stycken, en 7 månaders och en 2½åring

• jagarhosdigigen

Hej hej!
    Nån i sumpan/solna som är sugen på vagnpromenader o fika?? :)
    Jag har en liten tjej på 6 veckor o är uttråkad ;)

• Kesse88

jaghosdigigen Ja jag är 20år fast jag bor dock i spånga för tillfället men det är ju nära. Jag har en son på som fyllde 1 vecka i fredags ;) adda mig om du vill, det skulle vara kul jesscapessca@hotmail.com

Svar på tråden ung uttråkad mamma i stockholm?