• Carolina73

Vilka kliniker utför embryodonation?

Har läst att det finns i St Petersburg (AVA-klinken), har även för mig att jag läst att det finns i Tjeckien? Någon som vet om det stämmer? En klinik somheter Reprofit? Någon som är mer insatt i detta? Jag vill gärna veta vart man ska vända sig, vilken klinik som har bäst rykte o.s.v

• Svar på tråden Vilka kliniker utför embryodonation?
  • Sleepingbeuty

Räkna inte med Tjeckien..de har långa väntetider och få donatorer.Gå in på www.emrions.lv. Där kan du få det.Jag har varit där.
    AVA S:T Petersburg också, men de börjar bli restrektiva eftersom så många svenskar åker dit.
    Goggla på IVF:kliniker så kan du se själv var det verkar bra.

• Sleepingbeuty

Embrions ligger i Riga.

• Carolina73

Ok, finns det kliniker för detta i Riga också?

• Carolina73

Hur lång väntetid är det ungefär på dessa kliniker?

• Sleepingbeuty

Du har EGV och AVA och Embrions i Riga.Både lättare och billigare där.Goggla så hittar du dom.

• Carolina73

Var inne på Embrions hemsida men tyckte inte det stod så mkt om just embryodanation. EGV verkar inte vara de bästa efter vad jag läst här? AVA kanske? Provar att goggla.

• Sleepingbeuty

Du kan inte bara titta på deras hemsidor utan mejla och fråga dom.Embrions vet jag har, för jag har varit där.
    EGV har inga just nu.
    Men AVA i S:T Peterburg har nog.

• Raspberry81

HAR AVA i Riga embroadoption?? Jag fick för mig att de INTE hade det. Mitt minne är tydligen helt kasst. Märks att det är mkt som snurrar däruppe just nu

• Sleepingbeuty

Nej det har dom inte.Men i S:T Petersburg, men det krävs två besök.

Raspberry81 skrev 2008-03-11 22:58:51 följande:
    HAR AVA i Riga embroadoption?? Jag fick för mig att de INTE hade det. Mitt minne är tydligen helt kasst. Märks att det är mkt som snurrar däruppe just nu
Svar på tråden Vilka kliniker utför embryodonation?