• UngMorsa

Unga föräldrar i Sörmland

Hej.
    Jag fick mitt första barn när jag var 16 och nu mitt andra barn när jag fyllt 20.
    Bor i Trosa.

Finns det några andra trevlig unga päron som vill prata och utbyta lite livserfarenhet av att vara ung förälder.

Hoppas på många inlägg

• Svar på tråden Unga föräldrar i Sörmland
  • UngMorsa
    m00nfl0wer skrev 2008-04-07 10:02:10 följande:
    UngMorsa: Vad skönt! Här är det alltid jag som går upp när tösen vaknar. Hehe. Oftast går vi upp kl 7, men idag blev det kl 9. Hmm. Funderar på att gå ut ett tag snart.
    Hehe okej.

Blev dte någon utgång?
  • m00nfl0wer

Jo, vi gick ut.. Emmi fick cykla. Men vi kom bara till Tomtaklintskolan (Från Trosalund) sedan orkade hon inte mer och ville hem, så vi var ute i max 30min. Haha.

UngMorsa skrev 2008-04-07 16:36:59 följande:
    Hehe okej.Blev dte någon utgång?
  • UngMorsa
    m00nfl0wer skrev 2008-04-07 17:01:03 följande:
    Jo, vi gick ut.. Emmi fick cykla. Men vi kom bara till Tomtaklintskolan (Från Trosalund) sedan orkade hon inte mer och ville hem, så vi var ute i max 30min. Haha.
    Hehe så där brukar Kevin också vara. Om det inte är fotbol han håller på med, då får man typ släpa in honom
  • mimmelie
    UngMorsa skrev 2008-04-07 21:08:40 följande:
    Hehe så där brukar Kevin också vara. Om det inte är fotbol han håller på med, då får man typ släpa in honom
    Jo.. så är det med Zakarias också. Han är hopplös vad gäller bollar.
    Vi ska snart iväg och leka med fåren... Därifrån är han också omöjlig och få med sig.
  • UngMorsa
    mimmelie skrev 2008-04-09 16:57:05 följande:
    Jo.. så är det med Zakarias också. Han är hopplös vad gäller bollar. Vi ska snart iväg och leka med fåren... Därifrån är han också omöjlig och få med sig.
    Hehe vad mysigt.
    Var finns dom fåren?
  • mimmelie
    UngMorsa skrev 2008-04-09 20:46:16 följande:
    Hehe vad mysigt.Var finns dom fåren?
    Det är min morbror som har får ute vid Sille. Det är bara fyra stycken men de är underbara. Baggen är som en hund, den går till och med in i huset ibland.
  • m00nfl0wer

Aaah jag vet inte vad jag ska ta mig till! Emmi har bitit sönder sina nappar helt och hon har aldrig sovit utan napp. Och jag är lite deppig så jag vet inte om jag klarar av att natta henne själv.. sambon är hos sina föräldrar och hjälper med någonting.

• UngMorsa
    m00nfl0wer skrev 2008-04-17 21:12:53 följande:
    Aaah jag vet inte vad jag ska ta mig till! Emmi har bitit sönder sina nappar helt och hon har aldrig sovit utan napp. Och jag är lite deppig så jag vet inte om jag klarar av att natta henne själv.. sambon är hos sina föräldrar och hjälper med någonting.
    Oj, fy vad jobbigt!
    Kan du inte be honom komma hem då?
    Eller hans päron kanske bor långt bort?!
  • m00nfl0wer

Oj, såg att det var ett tag sen jag kollade här.

Hans föräldrar bor i närheten. Det hela slutade bra, men jag tröttnade så sambon fick lägga henne i sängen.. hon somnade tillslut

UngMorsa skrev 2008-04-17 21:21:06 följande:
    Oj, fy vad jobbigt!Kan du inte be honom komma hem då?Eller hans päron kanske bor långt bort?!
  • UngMorsa
    m00nfl0wer skrev 2008-05-20 12:45:03 följande:
    Oj, såg att det var ett tag sen jag kollade här.Hans föräldrar bor i närheten. Det hela slutade bra, men jag tröttnade så sambon fick lägga henne i sängen.. hon somnade tillslut
    Hehe okej. Men vad skönt då
    Hur gammal är hon nu föresten?
  • m00nfl0wer

Aa.
    Hon är 2år och 8mån.

UngMorsa skrev 2008-05-20 22:56:14 följande:
    Hehe okej. Men vad skönt dåHur gammal är hon nu föresten?
  • UngMorsa
    m00nfl0wer skrev 2008-05-21 08:31:58 följande:
    Aa.Hon är 2år och 8mån.
    Okej, vad mysigt!
  • m00nfl0wer

Nja, ibland. Haha. Hon är trotsig som bara den!
    Fast nu har hon suttit här bredvid mig och tittat på Bambi 2 en gång, nu tittar hon på den igen.. ääntligen är hon lugn och stilla!

UngMorsa skrev 2008-05-21 15:53:44 följande:
    Okej, vad mysigt!
  • UngMorsa
    m00nfl0wer skrev 2008-05-21 17:15:21 följande:
    Nja, ibland. Haha. Hon är trotsig som bara den!Fast nu har hon suttit här bredvid mig och tittat på Bambi 2 en gång, nu tittar hon på den igen.. ääntligen är hon lugn och stilla!
    Hehe jo det brukar vara så.
    Ibalnd är dte faktiskt skönt att kunna sätta dom framför en film
  • m00nfl0wer

Haha, jaa det är det!

UngMorsa skrev 2008-05-22 09:41:42 följande:
    Hehe jo det brukar vara så.Ibalnd är dte faktiskt skönt att kunna sätta dom framför en film
Svar på tråden Unga föräldrar i Sörmland