Mammaledig i Kävlinge??
Vi flyttar till Kävlinge i April:) Är just nu hemma med min dotter Izabella som är 4 1/2 månad. Söker andra mammor att fika med eller gå långa promenader..
Vi flyttar till Kävlinge i April:) Är just nu hemma med min dotter Izabella som är 4 1/2 månad. Söker andra mammor att fika med eller gå långa promenader..
Hej! Vi bor i Kävlinge sedan ett år tillbaka. Kommer från Malmö. Jag är mammaledig maj ut sen börjar jag jobba men man jobbar ju inte varje dag
Var i kävlinge bor ni??
Kanske hinner med en fika eller något innan du börjar jobba?
Hur gammal är ditt barn?
Vid Högalids Idrottsplats.
Ja absolut Jag har en på 5 år och en på 7 mån.
Kan ju hoppas fler hoppar på tråden.. Hade varit skoj att lära känna lite mammor i kävlinge. Känner ingen där.
Alltid trevligt med nya människor:)
jo precis det är sant vi kände ingen när vi flyttade hit. Kram
Nu är det bara en månad kvar tills vi flyttar till vårt hus i Kävlinge:) Tänkte jag titta in på tråden.. Hoppas fler fikasugna mammor hoppar på. Du kan ju även bo i Löddeköpinge eller furulund eller något.. Hoppas på svar/Johanna o Izabella
Glumslöv, där jag bor, är iofs en bit bort. Men har i princip inga mammakompisar att umgås med. Så avstånd är kanske inte det största hindret... =)
Vet inte ens var Glumslöv ligger.. Men avståndet spelar ingen roll:) Jag känner ingen alls i närheten av Kävlinge. Jätte skoj att lära känna nya mammor. Hur gammal är ditt barn?