Svar på #31
TildeMaria: Jag var 19 när jag fick min Dotter skulle fylla 20år.Det var inte planerat alls hära häller det var en man jag va intresserad av o ung o dum hehe.
Han tog inte sitt annsvar gick igenom Rättegång Domstol själv och grätt över att jag var så dum men stolt att jag fick min Kopia hon är lik mig som bara den hehe.
Förlorade alla mina vänner + mina föräldrar blev hemlös soc var efter mig men jag var stark nog o bad dom dra åt Skogen rentsagt.
Födde min dotter själv men lyckadet på skutat att få mamma som stöd men efter det var det inget.
Vann tillbax min ex som vi har varit tillsammans nu i 7år men uppehåll just då.
Han blev dotters pappa.
Fick nya o bättre vänner som jag älsdrig kommer att svika.
och nu väntar jag o sambon vårar första barn tillsammans kommer 4 aug :)
Jag har haft det bra tycker jag jag har klarat mig mkt bra själv Rekommenderar dom i min ålder att skaffa om dom nu vill ha barn det är inget imot mig jag är en stark människa fast jag har gått igenom ett rent helvette som jag inte skrev upp som sagt men jag är född till denna jort för att vinna över alla som har varit dumma o mobbat mig missfandlat mig mm.
Jag var inte redo att skaffa barn först men blev det sen när jag beslöt mig att behålla efter 3st bokade aborter som jag inte tog.