Ensam gravid 90:a
Hej ! jag söker någon runt min egna ålder att prata med , gärna någon som är i samma situation , eller har varit.
Skulle bli glad om någon hörde av sig! :) Kram
Hej ! jag söker någon runt min egna ålder att prata med , gärna någon som är i samma situation , eller har varit.
Skulle bli glad om någon hörde av sig! :) Kram
Tänkte iaf svara, även fast jag inte är ensam :)
Men jag är 90a iaf, har en dotter som snart är 1 år.
Du får gärna prata med mig om du vill, bara att skriva i gästboken eller här :)
Lycka till, kram.
Läste på sidan vi är nästan i samma vecka och fyller nästan år samtidigt. Är inte heller ensam men nästan samma sitution.
Lycka till ;)
Jag är 90:a.
Är gravid, BF i mars. Jag är dock inte ensam.
är förmodligen gravid och kommer bli ensam ser det ut som "/
TÄnkte bara säga till er unga tjejer att ni ska kämpa på... dom ser oftast ner på oss unga, jag fyller iof 21 o har en son på 1år o 1månad.. dom klandrade mej som ung..så STÅ PÅ ER GIRLS!! Grattis till kidsen
Jag vill bara gratulera till graviditeterna och önska er lycka till! och stå på er!
Jag är själv 19år (88) och ska ha barn i september,är överlycklig för det och kunde inte tänka mig abort!
Sambon som är 23år snart kunde inte tänka sig något annat än abort och grät och sa att han inte ville bli pappa nu och att han kanske inte skulle stanna hos mig osv.. mamma grät och pappa vart sur.. och pappa tyckte jag skulle göra abort, mamma sa att jag fick göra vad jag ville men de slutade ju hela tiden med att de kanske va bäst med abort..
Jag stod på mig, sa till killen att vill inte du så klarar jag det här utan dig! du kommer bli pappa hur som, du väljer själv om du vill vara med om det eller inte, men du kommer alltid vara pappan..
Idag är han hur glad som helst åt att vi ska ha barn :) mina föräldrar tycker det är jätte kul och hela släkten vart jätte glad.. det gäller bara att våga stå på sig :)
Lycka till tjejer!
Hejsan, jag är 90.a och är ensam. Eller, pappan kommer ta sitt ansvar, men vi är inte tillsammans och har knappt någon kontakt alls..Pratar bara då jag varit på något nytt möte och det är något han borde veta osv..
Jag ska iaf ha i början av juni, när ska ni andra ha :)?