• LALLA1

Ni som äter/har ätit pergotime, Vilken dag fick ni äl?

Har nu ätit en dubbelkur pergotime och är idag på cykeldag 13 och ingen äl i sikte, vilken dag fick ni äl? Jag har denna gång ätit från dag 5. Tacksam för svar!!!Förvånad

• Svar på tråden Ni som äter/har ätit pergotime, Vilken dag fick ni äl?
  • Lilleskuttan

båda gångerna jag har ätit pergotime fick jag stegring på äl-testet på dag 14. Jag har inte kännt av min äl som jag brukar nu när jag ätit pergotime. Inga flytningar heller.

• LALLA1

Hej lillskuttan! Vilken dag i cykeln började du äta pergo?

• bustösen

jag åt pergo från dag 5-9 denna cykeln och fick älutslag på dag 17

• fragola

hej
    ja ska börja äta från dag 4-8.nu är det nån av er som har blivit gravid efter 1försök och hur gick gravididteten och förlosning

• Stedt

Hej! Har precis fått Pergotime. Ska käka provera först för att överhuvudtaget få mens. Min gyn sa att jag ska börja äta Pergo på dag 5 och ska förvänta mig ÄL på dag 16 ungefär.

• Stedt

Fick ni instruktionen att hålla uppe en månad mellan pergo-kurerna eller var detok att köra på tre mån i rad (om man inte lyckats på de första eller andra alltså...)?

• Stedt

Hur har det gått LALLA1, någon ÄL än?
    Jag är på dag 16 idag och fortfarande inget utslag på ÄL-stickan... :(

• Stedt

dag 17 och fortfarande ingen ÄL :(

• jesset
    dag 23 så ge ej upp..det fick jag på första

har ätit min 2 kur nu och är på dag 21 och ingen äl ännu..men kommer bli sen med denna gång sa läkaren..kram
  • Stedt

tack jesset :) Det tar på psyket med alla dessa stickor, och dyrt blir det också! Idag har varit en riktigt depp-dag. Det blir säkert bättre imorgon.

Om du får ÄL så sent som dag 23 när räknar du då att du ska ha BIM? Dag 35-40 ungefär, eller? kram och lycka till!

• jesset

dag 22 igen äl ännu men den kommer..ja jag ränkar 14 dagar efter Äl och den har kommit då med..vet hur det är..går upp och ner för mig med..men det är bara att kämpa på..kram

• Stedt

Dag 18 och första gången på 1 1/2 år jag fått 100%-ig stegring på ÄL-test!!!

Svar på tråden Ni som äter/har ätit pergotime, Vilken dag fick ni äl?