• nexie

Vart försvann min röv då?

Nu är minstingen 5 månader och jag har kommit i alla mina gamla kläder ett bra tag nu, men hallå! Jeans som satt som korvskinn sitter som en påse skit nu! Jag väger precis lika mycket som innan ju!
    Ok att kroppen ändrar sej men ändå....
    Ble ju glad när jag kunde ha mina kläder trodde jag skulle behöva köpa större strl...
    Vet en kompis som sa för många år sen att tjejer som fått barn får så himla platt röv, inget ag tänkte på då, men det verkar ju stämma! nån mer?

• Svar på tråden Vart försvann min röv då?
  • BROCCOLLI

Känner igen det där, efter dottern hade fötts var det hemskt att vara utan rumpa, så platt och inte ett dugg kul att köpa nya jeans ! Nu är dottern 4 år och så har vi en 2-åring med - och nu har jag en skitsnygg rumpa tycker jag, och ben (och jag är den som annars hatar mitt utseende, förutom rumpan och benen då) . Det är en fröjd att prova nya jeans nu!

Så med andra ord, ha tålamod och vänta ett tag - du kommer nog också få tillbaka din snygga rumpa, fast den kanske blir ännu snyggare

• sasan

samma här, trodde man skulle bli överlycklig när man kunde få på sig sina gamla jeans, men arslet ser ju förjävligt ut! plattare och bredare får väl försöka hitta nån ny jeansmodell som sitter snyggt...tipsa gärna!

• SatuSv

ja fy f*n,min rumpa ligger kvar nånstans i början av 06...
    Nää men kroppen förändras ju ganska mkt efter en graviditet,jag vill ha tillbaka min rumpa så jag går mkt o gör såna där övningar o går mkt i trappor.kanske den hittar tillbaka till framtiden.
    Fast iofs så är den inte så platt men jag vill ha upp den som den va förr,kanske sätta silikon i röven hehee...

• BROCCOLLI

Sen jag började på yogan i höstas så har jag lärt mig att tycka mer om min kropp ! Rekommenderar er också att prova på det, man känner sig starkare, och jag har ändå inte hållt på så länge. Okej, det här ger er kanske inte en fylligare rumpa nu men man lär sig faktiskt att digga kroppen som den är

Svar på tråden Vart försvann min röv då?