• Maxit

Hur gammalt var ditt barn när det kunde vissla??

Som frågan lyder

Nu måste man ju få skryta lite själv här!!
    Min lille Albin var endast 10 månader när han började vissla.
    Både på in- och utandningen.
    Har inte hört några andra barn som visslat så tidigt.

• Svar på tråden Hur gammalt var ditt barn när det kunde vissla??
  • Dodisens mamma

haha det var dutkgit min son va 7 och då kan han bäst innåt. Glöm inte att fånga det på film!

• VISAMÅ

Som 3 åring kunde min äldsta tjej vissla, hon var mycket stolt över själv när hon lärde sig det. Min yngsta är 6 månader och kan ännu inte vissla.

Är hemma med en ´03 och en ´07
  • Busbellan

Det är nog väldigt tidigt
    Min dotter var 3-4 år när hon kunde vissla.

Varför göra idag det man kan göra imorgon....
  • UnderbaraSöner

Mina söner gör det med av "misstag" alltså utan att de försöker..gör era det om de ber om det??

• UnderbaraSöner

Mina söner gör det med av "misstag" alltså utan att de försöker..gör era det om de ber om det??

• Molle72

Min ena dotter var 8 månader vi undrade vad det var för ljud och det blev högre och högre då var det hon som satt där och visslade. Hon lärde även sin storasyster som då var t2 och ett halvt.

• JolinesMamma

Wow, vad duktiga de är! Jag kommer ihåg när jag kämpade med att lära mig att vissla, jag var 7-8 år gammal ungefär.

• elinville

Maja har nog visslat sedan hon var 5 månader, men inte med vilje...när hon koncentrerar sig så adnas hon ut med plutande mun så det visslar

Maja 070703
  • Shirley

Mina 2 störstaa visslar jättebra och högt, visslar låtar & så ;) Dom är 4 år och 5 år :)

• Aros

Min son är drygt 3 och har aldrig gjort det medvetet. Fast sen har han ju mig som mamma som är 31 år och fortfarande inte kan vissla. Nåja, vi är duktiga på väldigt mycekt annat!

Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • Maxit
    UnderbaraSöner skrev 2008-02-01 21:25:22 följande:
    Albin gör det om man "ber" honom, alt.
    - Kan du vissla Albin? (så visslar vi själva först)
  • Beckah82

Victor blir 10 ÅR i år och kan inte ännu hahaha fast han försöker *s*

Alvin kan inte heller (7 mån) men ibland visslar han av misstag förstås

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Fam

Min trepriga tjej kan inte vissla -- inte som vi menar iallafall. Men "sjungvissla" går bra

• Zommmar

När du sa ditt barn var 10 månader tänkte jag också får säga att min son var också 10 månader och det var nog en ren slump han kom på det. Och sen verkade han tycka det var roligt:) han visslar fortfarande men nu vet han vad det är iaf lite mer än 2 år är han nu.

Svar på tråden Hur gammalt var ditt barn när det kunde vissla??