• Bebislängtan 82

    Alla hjärtans dag tips (L)

    Tänkte starta en tråd där man kan ge varandra tips inför alla hjärtans dag.
    Nåt speciellt man kan göra för sin älskling osv.

    Hoppas fler vill hänga på i tråden då jag är rent lost av vad jag ska göra. Nåt speciellt vill jag göra,köpa till honom eftersom jag efter snart 6 år känner mig nykär än och det är så underbart

    Fler?

  • Svar på tråden Alla hjärtans dag tips (L)
  • Janlin

    www.nallegram.se har jättefina nallar med tröjor...man kan själv "hitta på" vad som ska stå på den...
    Om det är försent att beställa nu vet jag inte förstås...

  • Bebislängtan 82
    10000volt skrev 2008-02-01 19:09:02 följande:
    Åh, den där boken, En Kärleksförklaring ska jag köpa till sambon!Men han jobbar på Alla Hjärtans Dag, så jag tänkte ha världens mysigaste middag klar när han kom hem, och göra en skattjakt åt honom! Så får han en liten lapp till att börja med, så får han gå till nästa ställa där han tittar en till lapp.. Och sne till nästan och nästan, sen så hittar han den boken med världens sötaste kärleksförklaring! Åh. DET ska jag göra!Hoppas han blir glad!Tack för tipsen!
    Helt klart tror jag han blir glad av det efter en lång arbetsdag..Hoppas allt går bra för dig
  • tigervalerie

    En idé är att ge bort en tens-apparat om din respektive har ont någonstans. Inte jätte-romantiskt men väldigt uppskattat. Jag köpte min på www.humanhabit.se

    Jag har i övrigt gett upp tanken på produkter till min man - han säger att han har allt. Det får istället bli någon slags upplevelse tror jag.

  • Bebislängtan 82

    Tack för alla tips
    det svåra är att välja dock

  • Ellah

    För något år sedan gjorde jag en "Därför älskar jag dig bok" som i och för sig går att köpa numera, fylld med foton som jag fått tillfixade, div minnen och en massa anledningar - blev väldigt uppskattat.

    I år får han en weekendresa till Barcelona, flyg och tre nätter på hotell inkl biljetter till en match med Barca.

  • Bebislängtan 82
    Ellah skrev 2008-02-03 12:07:01 följande:
    För något år sedan gjorde jag en "Därför älskar jag dig bok" som i och för sig går att köpa numera, fylld med foton som jag fått tillfixade, div minnen och en massa anledningar - blev väldigt uppskattat.I år får han en weekendresa till Barcelona, flyg och tre nätter på hotell inkl biljetter till en match med Barca.
    Låter jätte mysigt det där Det blir garanterat uppskattat med.

    Fundera med på en resa men vi besluta att åka i mars istället då jag fyller år+att vi firar 6 år då
  • sezzan

    Ååååå detta är ju en sida för mig.. Som verkligen älskar sånt här..
    Men nu är ju inte min kära make så speciellt intresserad av sånt här.. Han hade verkligen inte uppskattat ett nallegram eller en såndär ljuvlig glasros..


    I bröllopspresent har jag köpt saker som jag vet att han gillar å BEHÖVER.. han är allergisk mot att få nått han inte behöver.. Hörselskydd med radio i, kan man ha när man klipper gräset ex (å inte bara som snickare..) Sen har jag köpt nya snickarbyxor till honom (husägare) då det var stora hål i dom andra.

    Så nu funderar jag på att köpa en träningströja till honom, nya långkalsonger att ha när han cyklar till jobbet eller en parfym då han haft samma i 10år..(luktar gott, men man kan ju förnya sig..)
    Jaaa det var väl lite tips från mig..

    Allvarligt har alla killar/män som är superromantiska.. Känner mig nästan ensam med en som inte är det
  • Bebislängtan 82

    Sezzan: Hoppas han uppskattar det du köpt till honom Jag tycker det är tanken som räknasoch att man visar att en person är viktig för en.
    Hoppas du med får nåt av din make

    Min kille är rätt romantisk av sig faktiskt,så jag hade tur där för mina andra ex var det INTE..

    Köpte en sån glasros med som ngn annan rekoemndera här i tråden

  • sezzan

    Bebislängtan 82.. Jag har inte så stora förhoppningar inför alla hjärtans dag.. Har liksom accepterat att han inte gillar det.. Han burkar oftast uppskatta praktiska presenter som han verkligen kan använda. Så vi får väl se vad jag kan hitta..

  • Lintottan

    ooh men hjälp mig då som "bara" dejtat en kille sedan mitten av december!! Han är värd nåt iallafall även om vi inte uttalat sagt till varandra att vi är tillsammans eller så..

    Vad ger man till en kille man inte känner så väl, förutom blommor o choklad? Eller ska jag våga bjuda honom på midda?

  • Bebislängtan 82
    Lintottan skrev 2008-02-06 16:33:52 följande:
    ooh men hjälp mig då som "bara" dejtat en kille sedan mitten av december!! Han är värd nåt iallafall även om vi inte uttalat sagt till varandra att vi är tillsammans eller så..Vad ger man till en kille man inte känner så väl, förutom blommor o choklad? Eller ska jag våga bjuda honom på midda?
    Middag tror jag han skulle uppskatta. Det hade jag gjort faktiskt..En middag gör en glad med liskom
  • Bebislängtan 82

    Jag fick hem mitt smycke,ett halsband med ett hjärthänge med en liten bild på oss i vart super nöjd. Har även fått hem glasrosen som ngn mer i tråden köpt och vart jätte nöjd med den med

    Nu längtar man ju bara mer efter att få ge honom den

  • sommarblomma1
    lugnåsbo skrev 2011-01-26 20:31:03 följande:
    haha hur hitta du den här gamla tråden =) den hoppa upp på mina favoriter nu, måste ha legat kvar där ett tag för den är ju från 2008
    Tja han har nog gjort en sökning för att lägga ut egen reklam för det är nog hans sida verkar det som för längst ner på den sidan står det:
    © 2010 Edward Nehlbäck - Alla rättigheter förbehållna
    vilket jag antar att hans nick Eddie90 är en förkortning för.
    ~*~♥~*~ Algot 100821 ~*~♥~*~ Thilda 080810 ~*~♥~*~
  • s rr

    en mysig alla hjärtans dag kan se ut tex så här:::

     börja morgonen med att servera frukosten till sängen och en röd ros med på brickan .... lite annurlunda ska det vara kyss din partner med ett djupt kyss:P

    ätt lunchen ute och ta med dig gåvan till resturangen och ha lite kul för er under stunden

    när ni kommer hem tilbaka mys med varandra och tilbring en god och romantisk tid,...... starta med ett varmt bad tillssammans genom att tända ljus i badrummet och fylla badkaret reten kommer av sig själv ;)
         
    det sista av dagen närmare till kvällen gå på bio och håll varandra i handen och berätta till din partner hur mycket du älskar honom och hur kärleken blir större o större dag för dag  (jag älskar alla hjärtans dag för att det är en dag där jag känner att min kärlek dubblas till min älskade)
    :P:P(K)

Svar på tråden Alla hjärtans dag tips (L)