• Lina2007

St Petersburg

Hej!

Har inte varit så aktiv här tidigare av olika orsaker men har läst om många här som kämpar och är full av beundran. Nu har jag en fråga om det är någon som känner till några billiga europeiska restauranger/bistron i St Petersburg i närheten av AVA-kliniken? Har efter mycket överväganden bestämt mig för att åka dit på ett första möte inför embryo adoption i mars. Om det är någon som har erfarenhet av kliniken nyligen eller som ska dit skulle jag också vilja veta.

Tacksam för ett snabbt svar.

• Svar på tråden St Petersburg
  • chris06

Hej!
    I närheten av AVA-kliniken ligger Viking bar och restaurant (ca 10 m) från AvaPeter som har bra mat.Något längre in på gatan nedanför svenska konsulatet ligger en bar som har öppet 24h
    som har bra mat och bra pub.Subway ligger ca 100 längre ned på Nevsky Avenyn mot Ermitaget.Där i närheten ligger även McDonalds och Kentucky Fried Chicken. Jag kan även rekommendera små snabbmatställen som ligger överallt där man kan köpa varmkorv,hamburgare,dricka, m.m

Vår erfarenhet av kliniken är mycket bra, duktiga läkare och
    ett trevligt bemötande.
    Lycka till och hör av dig igen om du har mer frågor.

• Lina2007

Tack snälla för svar och bra information Chris06!

Det börjar dra ihop sig till resan och jag är lite nervös. Har rest mycket men inte varit i Ryssland tidigare så det blir spännande. Jag åker direkt från flyget till kliniken och klockan hinner säkert bli 20.00 innan besöket är över på kliniken och då är det bra att känna till matställen i närheten.

Mina första kontakter med kliniken har varit bra och med trevligt bemötande. Jag kan rapportera mer när jag varit där och om behandlingen.

• Meramat

Hej,

Lycka till! Jag är också nyfiken på hur du upplever ditt första besök där, jag och min sambo håller på att välja klinik för äggdonation och jag vill gärna ha info!

/MM

Svar på tråden St Petersburg