• lilla my2

Mammor i Huddinge, Farsta eller i närheten!

Halloj därute i djungeln Skrattande

Jag är en liten mamma till tre barn som är i åldern: 10 år, 2,5 år och 2 månader!

Jag efterlyser mammor i Huddinge eller i närheten som är hemma med sitt/ sina barn och som vill fika eller ut och gå eller shoppa kanske??

Eftersom jag inte är försföderska så fick jag inte komma till ngn föräldragrupp och inte heller ngn grupp på bvc! Villket är synd för jag går då hemma själv på dagarna!

Skriv i tråden!

• Svar på tråden Mammor i Huddinge, Farsta eller i närheten!
  • isabella84

hejhej jag är en mamma med son på 1 år, går hemma om dagarna.. kanske ta en fika eller nå?
    vart bor du?mvh isabella

• Huddinge mamma

Hej...jag bor också i Huddinge och har en liten pojke som fyller 3år i Mars. Jag väntar mitt andra barn 15 Feb och kommer att vara hemma i minst 1 år. Mvh Lisa

• asparinC

Bor i Tumba men håller på att planera flytt till Farsta. Har en son på 5 månader. Hänger gärna med ut och går eller fikar.

• Hallonärtan

Hej!
    Jag bor i Huddinge och är hemma med min yngsta son 14 månader ochc planerar att vara det till augusti. (jag har två stora barn oxå)
    Vi går mycket på öppna förskolan i Fullersta och ibland på kyrkis.
    Jag kan verkligen rekomendera öppnis om man vill träffa lite andra och fika.

• lilla my2

Hej igen!

Haft fullt upp och inte tittat i tråden som jag startat, men nu är jag här! Va kul med lite mammor som är hemma!

Jag kan tyvärr inte gå på öppna förskolan eller kyrkis då min dotter som är 2,5 år är infektionskänslig och blir sjuk så fort hon möter barn med snuva, och hon blir jättesjuk då hon har förkylningsastma så det är tufft när hon blir dålig!

Så det jag kan göra är att träffa mammor med friska barn eller att man träffas ute och tar en promenad eller nåt :)

Ska vi bestämma något? Promenad kanske innan snön kommer och det blir omöjligt att ta sig fram med vagnen!

Kram Ulrika

• ulligulli

Hej hej!

Jag är en ¨hemmamamma¨ som bor i Skogås. Har en son som är 3 och en son som är 10 månader. Träffas gärna i Farsta och fikar/shoppar och givetvis promenerar!
    Min älsta går på dagis mån, tis, ons, tors mellan 9 och 15.

• Mabis

Jag hänger gärna me på promis eller shopping..Jag bor i huddinge (högmora) med mitt lilla grodlår på 5 mån..

• we are all unique

Jag med.....2½ årig som e hemma på dagarna
    finns det någon här som bor i Kästa/Vista/glömsta?

Svar på tråden Mammor i Huddinge, Farsta eller i närheten!