• squirt

Någon som blivit gravid vid FET

Hej,
    Det var länge sen jag skrev något.. blev gravid med tvillingar via äggdonation hösten 06 men fick ett sent missfall.
    Vi gjorde nyligen ett nytt försök på EGV kliniken i RIga, det funkade inte. På onsdag ska jag göra en FET på EGV och skulle nu behöva höra några solskenshistorier.
    Finns det någon som blivit gravid på FET dela gäran med er. Hru tjock var slemhinnan och hur länge innan åt ni Progynon.?
    Supertacksam för svar

• Svar på tråden Någon som blivit gravid vid FET
  • Peztis

Japp, ET funkade inte men däremot ett FET!

Minns inte alls sleminnor osv... sorry. Fast jag åt Femanest.

• Jag är Sma

Hej, ledsamt med ditt missfall. Vet ännu inte om detta blir en solskenshistoria men jag är gravid efter FET, är nu i v. 11. Slemhinnan var knappt 6 mm om jag minns rätt och det var i naturlig cykel - alltså ingen progynon. Lycka till på onsdag.

• Bebisnoja

Blev också gravid genom ett ostimulerat FET efter ett misslyckat ET. Är nu i vecka 15.

• Fiaflopp

Kikar in och håller tummarna för TS och mig själv,vi ligger lika eftersom jag ocks gör FET i veckan!
    OM nu slemhinnan vill växa till sig vill säga,ska på VUL idag igen eftersom den var för tunn i Onsdags.

Lycka till,känns bra att flera lyckats med FET!

Om det inte vore för hoppet, skulle hjärtat brista...
  • squirt
    Svar på #4
    Hej,

Håller tummarna för dig!Var ska du göra din FET?

Squirt
  • Citrontjej

Jag har gjort 2 ET och 5 FET, sista försöket, ett FET lyckades och jag har en dotter på 3 månader nu.

Jag åt progynon och tog progesteronvaggisar, samma doser varje gång så jag vet inte varför det lyckades på 7:e försöket.

Min slemhinna var 9 mm 6 dagar innan FET.

Hoppas att det går vägen för dig.

Svar på tråden Någon som blivit gravid vid FET