Tråden för oss som både är rädda för snitt och vaginal förlossning del 3
Fortsättningstråden för oss som är rädda för både vaginal förlossning och kejsarsnitt.
Välkomna nya som gamla.
Del 2 www.familjeliv.se/Forum-2-254/m25995181.html
Fortsättningstråden för oss som är rädda för både vaginal förlossning och kejsarsnitt.
Välkomna nya som gamla.
Del 2 www.familjeliv.se/Forum-2-254/m25995181.html
Tack, jag längtar jättemycket! Hoppas bara att ryggen klarar av att jag sitter när det är dags för festen. Annars får vi ha liggande mottagning!
Nu har min lille grabb kommit till livet Han föddes den 1:a april med akutsnitt. Ska berätta lite närmare sen om hela förloppet, men jag hinner inte jsut nu. Dock så upplevde jag det inte riktigt som att det var nån fara, hade väl för ont för att hinna med och förstå. Men vi är iaf hemma, han är här nu och nu har jag gjort mitt, han var mitt andra och mitt sista barn
Men inte pga förlossningsrädlsa utan, jag känner mig bara nöjd helt enkelt.
Nennis - Jag hoppas att allt kommer att gå bra för dig och att du får genom de önskemål du har.
Crex - Härligt med bröllop Lycka till!
Miss Jay - stort grattis. Hoppas du mår bra trots akutsnittet och att ni alla i familjen bara kan gotta er och lära känna er minsting
har panik nu, 5 veckor kvar å nu vill jag ha snitt...har varit på aurora samtal och gick med på att bli i gångsatt i stället, och nu har jag ångrat mig.....va ska jag göra??
OnlyGizmo: Ring Aurora!!!!
Se till att få tid så fort som möjligt!
Berätta hur du känner igen!
Och är det snitt du vill ha så stå på dej.
Jag har gått mina Aurorasamtal,
och absolut ingen chans få snitt
eftersom jag fött 2 barn vaginalt...
Alltså KAN min kropp föda barn...
Kommer antagligen grymt ångra mej
om förlossningen blir som min förra!
Men sjutton jag får ha HOPP!!!!!
denna tråd går ut om några dagar. Kan vara på tiden att skapa en ny om ni vill.
www.familjeliv.se/Forum-2-254/m31500295.html
Ny tråd, välkomna dit!
Och för mej var det tvärtom... =)
En otroligt hemsk o jobbig andra förlossning... :,(
Men nu dags för nr3 ändå HJÄÄÄÄÄÄLP!!!
www.familjeliv.se/Forum-2-254/m31500295.html
Ny tråd, välkomna dit!