• Ana

Ni som fått MA ???

Ni som fått MA har ni blödit mycket eller lite och när?

• Svar på tråden Ni som fått MA ???
  • smurfen08

Menar du innan det upptäcktes? Jag blödde inget innan det upptäcktes. Fick reda på det på en tisdag och på söndagen började jag blöda. Blödde massor (kom ut hela klumpar) hela söndagen och natten - bytte nog binda var 10e minut plus att jag mer eller mindre bodde på toaletten. Blödde sedan de följande dagarna som vanlig mens. Var över på en vecka... Hade "bara" ont som vanlig mens...

• Ana

Hur fick du reda på det och vilken vecka var du i?

• smurfen08

Fick reda på det när jag skulle göra Nupp/Kub så jag var i vecka 13, nästan 14. Fostret var dött sedan v.9 ca.

• Jesster

Jag började blöda lite brunfärgat på 11+4. Det gjorde inte ont, kändes ingenting. På 11+6 konstaterades det att fostret dött i v.6-7.

Det är ofta man läser om tjejer som blöder lite och ringer KK och får svaret att om det inte gör ont och man blöder rött och klumpar så är det ingen fara - Det är bullshit! Det behöver såklart inte vara någon fara men det kan mycket väl vara dåligt.

Sedan har jag blött klarrött, mycket och klumpar utan att det faktiskt varit någon fara.

♥ v.12 ♥
  • zzz81

Jag fick lite bruna flyttningar i en vecka innan jag började blöda, blöde ungefär som vid mens ca 5dagar, fick ett tidigt missfall v6-7. Hade värkar i 1-2 dagar

• Ova

Jag fick en liten blödning i v.13-14 som bara syntes på pappret. Var egentligen inte orolig, men BM ville ha in mig på kontroll. Visade sig då att fostren inte levde. Jag hade mått bättre och haft mindre gravsymptom två veckor innan detta.

• Katta77

vi fick veta på rutin ul i v18 att bebben dött redan i v13 jag hade alla grav. symtom och ingen blödning
    fick göra medicinsk abort, blödde inte mykt efter den heller

Svar på tråden Ni som fått MA ???