planerar barn?
Några unga tjejer eller killar som planerar en liten?
jag är 17år och vill gärna ha en liten.
har ni försökt läge? hur gammla är ni?
länge har ni varit ett par? osv.
tänkte vi kunde följas åt till vi får ett pluss.
Några unga tjejer eller killar som planerar en liten?
jag är 17år och vill gärna ha en liten.
har ni försökt läge? hur gammla är ni?
länge har ni varit ett par? osv.
tänkte vi kunde följas åt till vi får ett pluss.
Vi vill planera.
Vi är båda 17 och har varit tillsammans i 2 år.
Men vi försöker inte då jag fortfarande äter p-piller.
Till hösten funderar vi på att börja på riktigt med våra planer, för om allt går bra hinner jag ta studenten :)
låter härligt :)
vilka p-piller gå du på?=)'
själv är min mens 22 daga försenad.
vart bor ni?:)
är inte så ung längre:) är 21 och vi ska försöka bli gravida i sommar så d e nå halvår kvar, längtar!!
Har redan en dotter som är 4 1/2år men pappan finns inte med i bilden har allså en "ny" vi har varit ett par i 3år nu och förlovade sen april-07
Är man fortfarande ung när man är 23? Kan tillägga att jag i sinnet inte känner mig äldre än min 13-åriga kusin ;)
Vi planerar, men det är endast i tankarna än.. har inte börjat försöka än, ska försöka få mig ett fast jobb först.
Jag och gubben har väl planerat att börja bebisverkstaden igen nästa höst.
*håller tummarna för ett *
oj kankse ska skriva svar på frågan med;)
Jag är nitton och har redan en dotter som är nio månader ihop med min man som oxå är nitton :) Men vi planerar att skaffa bebis nr 2 till hösten. Alltså "göra" bebisen till hösten så den kommer sommaren 2009 :)
Vi har varit ihop sen nian, dvs 4 år :p
Hur går de, har du gjort ett test ännu :D
hej!
jag är precis fylla 22 år o fick yngsta barnet för 4 veckor sedan. har fött 5 barn innan honom.
vi vill ha fler barn jag vill börjar försöka redan nu, fast vi nyss fick
alla som vill veta. testade den 30dec, fick ett minus men ännu ingen mens
Malhin: Så du säger att du har fött 6 barn och fortfarande vill ha fler? Good damn it girl! Go for it!
Hejsan . Är 18 år och håller på att planera barn =) Min sambo är 25 år och vi har varit tillsammans i 8 månader, men kännt varandra i 4 år =)
Här är planerna i full gång.
Jag är 19, han är 24 i februari.
Varit tillsammans i 3 år i maj och bott ihop sedan juni.
Slutade med p-pillerna efter studenten i slutet på juni någongång och körde avbrutet ett tag, men är nu inne på 5:e försöket och hoppas att det tar sig snart. längtar ju otroligt mycket.
Sambon han föresten fast jobb och jag går som timvik och ska börja plugga lite distans nu
Är 19 och han 22 vi planerar en bebis till hösten 2008. Kastar mina p-piller den 1:a februari. Vi har hitllis varit tsm i 8 månader, 3 veckor och en dag.
Någon som fått ett plus?